منطقی گفت: دانش آموزان دبیرستانی برای آنکه بخواهند دانشمند برجسته شوند باید آموزش‌های لازم را تا حد عالی دنبال کنند.

دانش آموزان باید آموزش‌های لازم را تا حد عالی دنبال کنندبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم افتتاح آزمایشگاه فضایی مدارس که صبح امروز در پژوهش‌سرای دانش آموزی امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: دنیا در حال تغییر و تحولات جدید است و اگر از دوره دبیرستان آموزش‌های لازم را شروع کنیم، موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: افرادی که اکنون دانش آموز دبیرستانی هستند و اگر بخواهند دانشمند برجسته شوند باید آموزش‌های لازم را تا حد عالی دنبال کنند بنابراین باید علوم و فناوری‌های جدید را به آن‌ها بیاموزیم.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به اینکه هرچه جلوتر رویم باید علوم و فناوری‌های جدید که به طور مستمر دنبال می‌شود، بیشتر مورد توجه باشد، گفت: اگر در هر حوزه‌ای ۱۲ تا ۱۸ ساعت کار کنید قطعا به جدیدترین دانش آن زمینه دست خواهیم یافت.

منطقی اظهار کرد: وقتی در بخش حمل و نقل و خودرو وارد  شدم  و شاهد آن بودیم  در موضوع رباتیک توجهی چندانی وجود نداشت اما این علم را در حوزه خودرو  پیاده سازی کردیم و اکنون خودروسازی با وجود برخی کمبودها در فرایند‌های رباتیک رشد کرده است و حتی می‌توانیم از وضعیت فعلی هم جلوتر رویم و اثر گذار باشیم؛ خوشحالم که توانستیم این هدف را پیش ببریم.

وی بیان کرد:  سعی داریم در حوزه هوشمندسازی تلاش جدی می‌کنیم و علاوه بر فضا در حوزه نجوم هم برنامه جدیدی داریم و قرار است سرفصل‌های جدیدی هم در این حوزه داشته باشیم.

انتهای پیام/

فعالیت‌های جدید علمی در حوزه نجوم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار