ابوالفضل همتی گفت: نخستین جشنواره استانی کاریکاتور به منظور ترویج فرهنگ مدیریت بهینه مصرف برق در بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی، کشاورزی، اداری و روشنایی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل همتی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: تمامی هنرمندان کاریکاتوریست استان سمنان می‌توانند آثار خود را در موضوعاتی همچون روشنایی، سامانه‌های سرمایشی، برچسب انرژی، استفاده صحیح از لوازم برقی در منزل و محیط کار، ساعات اوج مصرف برق و انرژی خورشیدی ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ارسال اثر هیچ گونه محدودیت سنی ندارد، افزود: شرکت در این جشنواره برای کلیه هنرمندان کاریکاتوریست استان و تکنیک اجرای آثار آزاد است.

همتی تصریح کرد: افراد شرکت کننده در این جشنواره می‌توانند حداکثر سه اثر را تا ۲۵ بهمن ۹۷ به دبیرخانه جشنواره، مستقر در روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان ارائه کنند، در آثار ارسالی باید نام و نام خانوادگی، نشانی دقیق پستی و شماره تلفن خالق اثر ذکر شود.

وی بیان داشت: به نفرات اول تا سوم و همچنین به پنج اثر برگزیده جشنواره، هدایای ارزنده اهدا می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت : تا کنون چهار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است و اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

وی در پایان ابراز داشت: همزمان با چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی از ۶۸ طرح عمرانی این شرکت با ۹۳ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال هزینه کرد بهره برداری می‌شود.

انتهای پیام / م

نخستین جشنواره کاریکاتور مصرف برق دراستان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار