معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه دامغان گفت: در مراسمی از ۱۰ پژوهشگر برتر دانشگاه دامغان که بیشترین مقالات علمی را ارائه داده اند، تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، غلامحسین گریوانی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه دامغان در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه دامغان گفت: اعتبارات بخش پژوهشی دانشگاه دامغان امسال ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است که تاکنون ۳۵ درصد آن تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه دامغان ۱۰ تفاهم‌نامه پژوهشی امضا کرده است افزود: این قرارداد‌ها با شرکت آب و فاضلاب شهری استان مازندران، شرکت برق منطقه‌ای سمنان، پژوهشگاه مهندسی شیمی ایران، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان، مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران، سازمان شهرداری‌های استان خراسان رضوی، دانشگاه صنعتی شریف و ۲ شرکت خصوصی دیگر منعقد شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به همکاری دانشگاه دامغان با بنیاد ملی نخبگان و انعقاد تفاهم‌نامه در این باره، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه زیر نظر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار دارد و امسال برای تقویت آن ۴۹۰ میلیون تومان مساعدت مالی داشته است.

دانشگاه دامغان دارای رتبه ۵۳ در بخش مقالات بین ۹۴ دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دانشگاه دامغان دارای هشت دانشکده و پنج هزار و ۴۲۳ نفر دانشجو و ۱۶۲ عضو هئیت علمی است که در ۶۷ رشته و گرایش تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / گ

از پژوهشگران برتر دانشگاه دامغان تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.