استاندار خراسان رضوی گفت: منطقه ویژه دوغارون در شهرستان تایباد می‌تواند در تقویت اقتصاد تاثیرگذار باشد و باید در راستای تقویت اقتصاد مردم منطقه قدم‌های مثبتی برداشته شود.

منطقه دوغارون، یک فرصت ویژه اقتصادی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رزم حسینی استاندار خراسان رضوی با حضور در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان تایباد گفت: ثروت‌های بسیار در روستا‌ها وجود دارد که هنوز شناسایی نشده است و در این راستا مثلث توسعه اقتصادی روستایی از خراسان رضوی آغاز شده است تا تمام مشکلات پیش روی سرمایه گذاران را حل کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه سیاسی در حوزه اقتصادی آفت محسوب می‌شود افزود: این امر سبب می‌شود سرمایه گذار رغبتی برای سرمایه گذاری نداشته باشد و باید خیران توسعه در مناطق مختلف استان توسط مردم شکل بگیرد تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در خراسان رضوی سالانه سه هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌شود که این رقم می‌توانست اقتصاد این استان را دگرگون کند بنابراین باید یارانه‌ها به سوی توسعه و آبادانی استان گرایش یابد.

رزم حسینی با بیان اینکه در این استان ۱۲ منطقه اقتصادی مشخص شده که باید از ثروت‌های روستا‌ها در این مناطق استفاده شود تصریح کرد: باید برای سرمایه گذاران در هر منطقه فرش قرمز پهن شود و دستگاه قضایی نیز باید از سرمایه گذاران با تمام وجود حمایت کند.

انتهای پیام//ز. ج


تاثیر گذاری منطقه دوغارون در تقویت اقتصادی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.