پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا لشکر مجازی ایران به صفحات اینستاگرام بازیکنان کشور برنده حمله‌ور شدند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۳ بر صفر به ژاپن باخت و مثل همیشه پس از شکست‌ها لشکر مجازی ایران به صفحات اینستاگرام بازیکنان کشور برنده حمله ور شدند.

حمله عجیب ایرانی‌ها به اینستاگرام بازیکنان تیم ملی فوتبال ژاپن

یکی از عجیب‌ترین حملات ایرانی‌ها به صفحه اینستاگرام سوگورو اوساکا بود. او که دونده دوی ماراتن است از حملات این لشکر مجازی در امان نمانده است و مثل اینکه او را با یویا اوساکا، بازیکن تیم ملی فوتبال ژاپن اشتباه گرفته اند.


بیشتر بخوانید:

ایران صفر - ژاپن ۳/بعد از کره و استرالیا، ایران هم حذف شد/یک اشتباه رویای قهرمانی را ۴ سال به تعویق انداخت

کلین شیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا شکست

سرباز فراری تماشاگر بازی ایران +عکس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Japan
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام. شما میگویید لشکر مجازی ایران به صفحه ی مجازی بازیکنان کشور برنده حمله ور شدند و ازین قضیه می گذرید، غافل از اینکه هیچکس هیچ توجهی نمیکند که طرف مقابل چه احساسی خواهد داشت و چه قضاوتی خواهد کرد. خودتان را جای آنها بگذارید و ببینید آیا چنین حرکتی شما را آزار نمی دهد؟ آیا بعنوان یک مسلمان، یک ایرانی ، کسیکه خودش را متمدن و با فرهنگ میداند، و بعنوان یک انسان، درست است عده ای را آزار بدهید؟ خواهش می کنم درخواست من را به اطلاع همه ی ایرانیان برسانید. لطفا دست از این کارهای بچگانه، بی فکر و بی فرهنگ بردارید. اگر در بازی باختید، مقصر خودتان و اشتباه تیمتان است. من هم بازی را دیدم. واقعا دو گل اول بخاطر اشتباه خودشان بود. بعد چرا ما باید از دست تیم مقابل عصبانی بشویم و آنها را بعناوین مختلف آزار بدهیم؟ در درجه ی اول جناب آقای آزمون خیلی اشتباه کردند که با بازیکنان تیم ژاپن دعوا راه انداختند. چون با این کارشان برای هواداران خودشان اجازه ی دعوا کردن صادر کردند. واقعا مایه ی تاسف است که عده ای که البته نماینده ی ایرانی ها نیستند و باعث خجالت همه ی ما می باشند، به صفحه ی مجازی یکی از بازیکنان تیم ژاپن و نیز افرادی با نام مشابه ایشان حمله کرده اند و هرچه خواسته اند گفته اند. غافل از اینکه ژاپنی ها از این کار بسیار ناراحت شده اند. من در ژاپن زندگی می کنم و بخاطر کار این یک عده، خجالت زده شده ام . چرا که ژاپنی ها هم در مقابل جواب داده اند که " ایرانی ها هم مثل کره ایها می مانند و منطق ندارند" یا نوشته اند که " معنی مسلمان و کسیکه به الله معتقد است را هم فهمیدیم..."
شما می فهمید با این کارتان چه گناه بزرگی مرتکب شده اید؟ بعنوان یک ایرانی و یک مسلمان، باید مراقب رفتار خودتان باشید. بخاطر یک بازی که میتواند بارها در زندگیتان تکرار شود و می توانید جبرانش کنید، انسانیت خود را کنار می گذارید و با این رفتارتان مردمی را که ممکن است به هیچ دینی اعتقاد نداشته باشند را در بی اعتقادی خودشان مستحکم می کنید. آنها معتقدند اگر کسی دینی دارد، پس باید به همه ی وظایف دین خود عمل کند. حرفهای خوبی هم درباره ی مسلمانان شنیده اند و دوست دارند که باور کنند اما وقتی که این رفتار را از شما می بیند، یقینا هیچگاه به هیچ مسلمانی اعتماد نمی کنند و اسلام را هم قبول نخواهند داشت و این بخاطر رفتار بد شما بوده است. حال خود می دانید با این بار سنگین گناهتان.
بهرحال می خواستم به شما اطلاع داده باشم که در حال حاضر ، پس از این حرکت شما، ژاپنی ها از ایران و از اسلام زده شده اند. تنها راه درستی که میتوان از حالا ببعد انجام داد، اینستکه آقای آزمون بطور رسمی از ژاپنی ها معذرت بخواهد بخاطر رفتار بدی که پس از بازی در زمین داشته و همچنین بخاطر حمله ی هوادارانش به صفحه ی مجازی بازیکنان ژاپنی.
باید بدانید که هر کشوری، نسبت به تیم خودش حساس است. این واقعیتی است که فهم آن نیز باید برایتان آسان باشد...
آخرین اخبار