سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا پیامی را منتشر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌های آسیا کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال پیامی را منتشر کرد.

پیام حداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران

پیام کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

"دوستان عزیز

در درجه اول می‌خواهم از رئیس سابق فدراسیون، آقای کفاشیان تشکر کنم به خاطر فرصتی که به من داد تا در تیم ملی جمهوری اسلامی ایران مربیگری و مدیریت کنم. همینطور مراتب تقدیر خود را از ریاست فدراسیون فوتبال آقای تاج بابت اعتمادی که داشتند و بنده را در تیم ملی نگاه دارند.

این یک سفر بود که من با تمامی قوا تلاش کردم در خدمت منافع تیم ملی ایران باشم و مسیر خودم را بروم که البته همیشه با تعهد حرفه‌ای کامل و وفاداری بی، چون و چرا به اهداف تیم ملی توام بوده است و هر انچه در تجارب و دانش خود داشته ام را ارائه داده ام.

اکنون که پایان اینجاست، عمیق‌ترین کلمات خود را تقدیم به بازیکنان همیشه بی نظیر ایرانی می‌کنم، بابت سخاوتمندیشان، کاراکتر شان، پاییندی حرفه‌ای و یک اشتیاق بسیار منحصر بفرد برای پیشرفت و خدمت به تیم ملی. از شما بابت فداکاری‌ها و وفاداریتان ممنونم. بابت دوستی که با شما دارم از شما تشکر می‌کنم و همینطور هیچ گاه فراموش نمیکنم که شما تبدیل به یکی از بهترین خانواده‌های فوتبالی در دوران زندگی من شده اید. خاطرات این سالیان بی شک تا آخر عمر در ذهن ما خواهد ماند.

همینطور می‌خواهم این کلمات خود را به کادر خود تقدیم کنم، این سفر هشت ساله بدون تلاش و حمایت‌های شما ممکن نبود. از شما بابت وفاداری و زحماتتان ممنونم.

همچنین مراتب تشکر و قدردانی خود را به تمام مربیان بازیکنان ایرانیم تقدیم میکنم، افرادی که در باشگاه‌ها این ورزشکاران را آماده حضور در تیم ملی می‌کنند، شما هم جزئی از موفقیت و دستاورد‌های تیم ملی هستید.

در پایان - فراتر از همه چیز، به خاطر اینکه ما همیشه به خاطر شما بازی کردیم - می‌خواهم مراتب تقدیر خود را تقدیم به تمام هواداران ایرانی نمایم. من همیشه تلاش کرده ام تا با کمال فروتنی و احترام در خدمت مردم ایران باشم و بتوانم باعث خوشحالی و افتخار کشور شوم.

متواضعانه مقابل تمام مردم ایران بخاطر حمایتشان سر تعظیم فرود می‌آورم. همیشه تلاش کرده ام بهترین را انجام دهم تا بتوانم از این کشور بزرگ دفاع کنم، تا با کمال افتخار از طریق فوتبال به جهانیان آن احترام و تقدیری را که مردم ایران در طول هزاران سال در تاریخ داشته اند را نشان دهم."

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
#هموطن ما _کارلوس_کی روش
#کارلوس_کی روش
#کارلوس_کیروش
#در خانه خود_ایران_بمان بچه ها راه اندازی کنیم در تمام فضاهای مجازی و واقعی
لطفا
#یک ایران# یک کارلوس کی روش #یک ضربان قلب
#کی روش _ باید _ بماند
هشتگ # دوباره ایران دوباره کی روش
# کارلوش کی روش باید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی بماند
#کارلوس کی روش #دوباره تمدید قرارداد #دوباره ایران
#دوباره
#ایران
#دوباره
#کارلوس
#دوباره
#کیروش
#Again #Carlos
#Again #Queiroz
#دوباره
#امید
#دوباره
#قهرمانی
#فوتبال
#ایران
#دوباره
#شادمانی
#دوباره
#اتحاد
#Again
#IRAN
#AgainCarlos
#AgainQueiroz
Iran (Islamic Republic of)
معصومع
۱۶:۰۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام کیروش عالی بودی ای کاش بازم روی نیمکت تیم ملی ایران ببینیمتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
جدای از فوتبال کی روش رو دوست دارم. ولی بهتره مربی تیم ملی عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
تاوقتي فوتبال اين مملكت زير ساخت درست و حسابي نداشته باشه وضع همينه
تا وقتي فوتباليست روي چمن مصنوعي بازي كنه ولي فضاي سبز خيابونامون چمن طبيعي باشه وضع همينه رفقا
والله و بلا خانه از پاي بست ويرانه است
دنبال مقصر باخت ميگرديم (اين همون نخود سياهيه كه هميشه دنبالشيم)
يخورده چشمامون رو باز كنيم و گوشهامون رو بازتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بابا خداییش دیگه عین بچه ها میری به داور اعتراض میکنی این میشه دیگه ما ایرانی ها فقط حرف میزنیم کو عمل البته من مووندم کیروش چرا دفاعی بازی نکرد بخدا ژاپن راحت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
نوش جونت و نوش جون مسئولین دست اندکار که چه راحت تو این چند سال پول مملکت روهاپولی کردین ،بدون اینکه کسی از شما بخواد که چیکار کردین
برو کشورت حالشو ببر ،عشق و حال و صفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
همه چیز پول نیست خصوصا برای افراد حرفه ای،ما همه ایرانی هستیم ولی کیروش یک بیگانه ولی نباید حق را پایمال کرد اون روزهایی که ما شادی میکردیم چی ؟چرا ما اینقدر احساسی رفتار می کنیم سریع محکوم ،سریع اعدام،سریع اخراج و هزاران چرایی دیگر.بیاییم عاقلانه فکرکنیم واینقدر یک جانبه قضاوت نکنیم .قطعا کیروش بیشتر از ما ناراحته.اونم یک انسانه و۸سال با مردم ایران بود قطعا برای اون هم سخته ولی تقدیر اینچنین شد.!
Iran (Islamic Republic of)
Amirhosein
۲۳:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خیلی زودتر از این ها باید میرفت ، اگر بعد از جام جهانی میرفت امروز حسرت نمیخوردیم، هیچ کجای دنیا اینقدر پول به جیب نمیزد
Germany
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مرد کسی است که علاوه بر پیروزی،شکست را نیز بپذیرد.........
Singapore
مجتبی
۲۳:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کیروش خسته نباشید تنها کسی بودی که با عشق برای تیم کار کردی هر چی هم گرفتی حقت بود اگه به همه کسایی که پول دادیم به اندازه تو برای کارشون دل می سوزوندن الان تو بهشت بودیم.به امید موفقیتت تو همه مراحل زندگیت خدا پشت و پناهت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اگر روح بلند استقامت توانایی قابلیت سواد در حوزه کاریت تعهد به کارت صراحت و دوری از بی شرافتی لابی گری در ایران و تک تک افراد ما بود ایران چی مبشد ایکاش این صفات تو توی این ۸ سال میتونست مسری باشه درود بر تو باید بمانی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کدوم تحول؟ کدوم تاکتیک؟ دو بازی حساس در این مسابقات داشتیم یکی با عراق و یکی هم با ژاپن. تو این این دو بازی غیر از پرتاب دستای حاج صفی و امیری و بیرانوند با هیچ تاکتیکی نتونستیم به دروازه حریفان نزدیک شیم . خلاقیت و تکنیک فردی بازیکنان ما که بهترین های تاریخ فوتبال ایران هستند با تاکتیک بد کیروش راه به جایی نبرد
Germany
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
شجاع
۲۳:۰۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کارلوس بماند لطفا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ای مردم از خواب بیدار شید.اینقدر هیجان کاذب و تعصب بیخود برای فوتبال چیه؟ اصلا چه به درد ملت میخوره. همین آقا یکی از مصادیق پولشویی در ایران هست.ساعتی 5 ملیون تومن به حسابش ریختن.یعنی چند صد میلیارد تومن رو دلار کرده و از کشور بیرون برده. در صورتی میتونستی بهش بگین نوش جونت یه یک اپسیلن دردی از مردم فقیر و بیچارمون با این فوتبال و تیم ملی حل میشد.فوتبال فقط به درد معدود کشورایی مثل برزیل میخوره که حالا اقتصادشون رو هم کمک میکنه. نه ایران. حتی دنیا نباید وقتشو برای فوتبال حروم کنه. چند ملیون آدم به جای اینکه فکرشونو به کار بندازن مشکلی رو حل کنن میشینن پای تلوزیون ببینن حالا این توپ شانسی زرپ بخوره به پای یکی و یکی هم شانسی بتونه یا نتونه بزنه تو دروازه و ... بعد یه عده سکته ناقص و کامل بزنن .
یه دروازه بان حالا شانسی یه جایی شوت رنالدو رو میگیره بعد غره میشیم. همین دروازه بان یه بازی دیگه 3 تا گل میخوره ....
بعد اینقدر ما ساده ایم که میاییم بعد همه ی باختاشون هم میگیم برای ما پیروزید و برد و باختتون برامون مهم نبود!
به خدا ما با فوتبال بدبخت تر میشیم! حالا از من گفتن و از 79999999 نفر نشنیدن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
احسنت بر تو
افرین
منم موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
در مورد بیرانوند من هم موافقم حتی در رده باشگاهی هم گاهی اشتباهات بچه گانه اش موجب شده تیمش گل بخوره. اما اگر تمرین کند و غرور نداشته باشد . تمرکز کن و تمرین سخت داشته باشد شاید بتواند موفق باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اونکه میشینیم تو محل کار یا خونمونو یه عده مفت خور دزد صدها برابر اینو از اموال بیت المال دارن به حلق میکشن بدون ذره ای کار مفید .باید اونا رو بری مطالبه حق بکنی .
این چه حرفیه ؟؟؟؟سرمایه گذاری کشورها روی ورزش مایه حراست از پرچم و اهتزاز ان در دنیاست پس کاراته کشتی ژیمناستیک دو همه رو باید جمع کنیم تو باغ نیستی انگار .بچه بچه حرف میزنی
United States of America
مجتبی
۰۰:۱۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
اگه 4تا ادم مثل تو داشته باشیم با این طرز فکرت کلامون پسه
Iran (Islamic Republic of)
بالاترازفرهاد
۲۲:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جای تاسف هست برای این کشور که طی هشت سال پول نجومی به یک مربی خارجی یا حتی ایرانی بدهیم تا یک توپ وارد دروازه بشود و یا یک توپ وارد دروازه نشود در حالی که عده ای بسیاری از هم میهنانمان با فقر و گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند و با همین پول می شود برای رفع گرسنگی عده ای از مردم فقیر در این کشور قدمهای مثبت برداشته شود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۱۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کیروش دوستت دارم هرجاهستی خدانگهدارت ممنونتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نظرات همه صفر و صدی....
از همه چی یا صفر میسازیم یا صد
واقعا خوب نیست هوای هم رو بیشتر داشته باشیم
اختلاف عقیده بد نیست اتفاقا میتونه سازنده هم باشه اما کل کل کردن بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نه ...... نرو ...........
کا.......ر..........لو..........س........ .
Iran (Islamic Republic of)
خلیل م ا
۰۹:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
آرزوی مارفتن به فلانجا به چه قیمتی؟؟؟؟ایرانی محترم،شماومافرزندان ایران حاضریم وقادریم بایکهزارم این پولهاکاری کنیم کارستان،مامی توانیم وماتوانستیم وچرررراااحاضرنیستنددربرابرقانون ومردم پاسخگوباشند؟؟؟؟؟.
Iran (Islamic Republic of)
مقدم
۲۱:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
سالها آرزوی ما رفتن به جام جهانی بود.با کیروش بدون استرس دو بار به جام جهانی صعود کردیم.بازی های خوبی هم انجام دادیم.امیدوارم مربی آینده هم همینطور باشه...
United States of America
بیداد
۲۱:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اخلاق و ادب و قدرشناسی از نکات بارز پیام ایشان است که مربیان داخلی باید یاد بگیرند. مربی حرفه ای اینگونه حرف می‌زند و پل‌های پشت سرش را خراب نمی‌کند. شکست را می پذیرد و دنبال مقصر نمیگردد. ممنونیم، کی‌روش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کی روش درقلبها جاودانه خواهدماند.
Iran (Islamic Republic of)
زرین
۲۱:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ایکاش سخنان مهمان شبکه ورزش که با برد قطرهمراه بود می‌شنیدیم آنوقت قضاوت میکردیم که ماازقطر ۱.۵میلیون نفری چی کم داریم که بایک برنامه ریزی مدون چندین ساله اینهمه فوتبال زیبا را بنمایش گذاشت ندآقای انصاری‌فرد گفتنی ها را فرمودند
Iran (Islamic Republic of)
سید محمد
۲۱:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
درود بر کیروش ما به داوران و عدم کنترل احساسات بعد گل خوردن و کم تجربگی بعضی از بازیکنان باختیم و باید میهمان مثل ورود کیروش خوش بدرقه بودیم که نبودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کیروش تیمی ساخت ک همه ستایشش میکردیم..فقط بدشانس بود همین
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۲۱:۱۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دوستانی‌که‌منتقد‌آقای‌کی‌روش‌هستند‌‌‌‌‌‌‌
سوالم‌اینه‌که‌‌‌‌مگر‌‌فوتبال‌‌کشور‌‌‌چقدر‌زیرساخت‌‌داره‌که‌
اینطور‌ازیک‌مربی‌‌‌(حرفه‌ای‌سطح‌اول‌جهانی‌)انتقاد‌میکنید‌‌‌؟؟؟
قبل‌حضور‌کی‌روش‌‌‌‌جایگاه‌تیم‌ملی‌ایران‌درکجا‌بود؟‌والان‌کجاست؟
کی‌روش‌به‌نحو‌احسنت‌کارش‌رو‌انجام‌داد‌‌‌‌‌‌‌چون‌حرفه‌ای بود‌‌
نتیجه‌ش‌رو‌هم‌دیدیم‌‌‌‌‌.تنها‌مشکل‌ما‌زیرساخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وداشتن‌برنامه‌هستش‌
برای‌چی‌انتظار‌معجزه‌دارین؟‌کی‌روش‌محشر‌بود‌‌‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ابن همه پول این همه وقت که دراختیار کیروش بود اگر به مایلی داده می شد کره را 12 می کرد و عربستان 6 تایی و زاپن را 8 تایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بدترین فوتبال جهان را در این هشت سال داشتیم . مقابل تیمهای ضعیف و بیچاره مثل یمن تا میتونستن بهشون گل زدیم و ضعیف کشی کردیم و در مقابل تیمهای قوی فوتبال تدافعی و اتوبوسی البته مدل گله ای دفاع کردیم و نذاشتیم تیمهای قوی مثل پرتغال و اسپانیا هم فوتبالشونو بازی کنن و در مقابل تیمهای همردیف مثل عراق خدا خدا میکردیم 90 دقیقه زود تموم بشه . همیشه هم میشینیم و میگیم ما از برزیل هم بالاتریم . آره جان عمه جان . خدا جای حقی نشسته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
قبلا نکه برزیلو می بردیم با همین عربا که همیشه استرس باختن داشتیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۵۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کیروش تیم تهران انتخاب نکرد تیم ملی و تحول ایجاد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
زنده باد کیروش، love you
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کی روش، این مربی بزرگ و نامداری که تحولی شگرف در فوتبال ایران به وجود آورد از خیلی از ما ایرانی تر بود.
Iran (Islamic Republic of)
هوشنگ
۲۰:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
این مربی از خود راضی نمی تونست همراه بچه های تیم ملی به ایران می یومد بعد گردنشو کج می کرد، وا اسفا
Azerbaijan
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ون گال بهتره، هم سطحش بالا تره هم تیم ملی به تغییر نیاز داره. کیروش مربی خوبی هست ولی دیگه چیزی برای بالاتر بردن سطح تیم نداره. اینجا باید عقلانی فکر کرد نه احساسی.
ولی مهم‌ترین از همه اینه که مربی تیم ملی وقتی میتونه موثر باشه که لیگ داخلی از پایه قوی باشه باید رو لیگ و فوتبال پایه سرمایه گزاری کرد، مثل آلمان، ترکیه و ... این مساله نه فقط در مورد فوتبال بلکه در مورد همه ورزشهای دیگه درسته.
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۰۹:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
احسنت
Netherlands
هادی
۲۰:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا متاسفم برای آدمهایی که از کیروش حمایت میکنن کیروش باز یه بیانیه داد با ز بعضی ها احسا ساتی شدن. دستاورد کیروش پولی بود که از کف مردم رفت. دستاورد کیروش ۲ جام جهانی و۲ جام ملتها بود که از کف مردم رفت دستاورد کیروش بی ادبی به خبرنگار بود کیروش گجا بره از ایران بهتر هر کاری که می خواست می کرد کجای دنیا اینجوریه که مربی بگه اگه فلانی بیاد تو فدراسیون من میرم آقای خسروی گفت کلاس داوری برای بازیکن بذاریم متاسفانه کیروش گفت اعتقاد ندارم دستاورد کیروش اتوبوس بود جلوی ژاپن هم دفایی چید و باخت کیروش فقط تیم های ضعیف رو بلد بود ببره یه عراق رو هم نتونست ببره دستاورد کیروش لج بازی با بعضی از بازیکنان مثل سید جلال بود وغیره که بخوام بنویسم کتاب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
مگه برانکو وشفر نمیگیرن ژاپنشش هفتا بازیکنای جام جهانیشو نیاورد رفت فینال بعد ما به خاطر حضور یک بازیکن نرفتیم فینال
Iran (Islamic Republic of)
خسرو
۰۹:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
دوستان یعنی با هر مربی دسته سه یا چهار ایرانی یا بدون مربی هم میرفتیم جام جهانی چهارم میشدیم . و به طب بازی های اسیایی ... الان فرق ما با فلسطین و ویتنام و فلیپین چیه و حتی مالدیو هم در فوتبال پیشرفت داشته ... بدونه کیروش این مربی نژاد پرست که حتی حاضر به عذرخواهی هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دمش گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
همه قدرت‌ها وعزتها مال خداست به هرکس که بخواهد می دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بره به جهنم البته با اجازه پروفسور فردوسی پور اگه به پر قباش بر نخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کی روش نه تنها تحولی در فوتبال ایجاد نکرد بلکه با ندانم کاریهای مسوولین فوتبال فوتبال ایران را به تمسخر گرفت و باعث شد فوتبال ملی در برابر ژاپن تحقیر بشه. آیا نتیجه 8سال ماندن در فوتبال ملی برایندش شکست تحقیرآمیز در مقابل ژاپنه.واقعا جای تاسف و شگفتی است از این همه اهمال و چشم پوشی از عملکرد این مربی . واقعا چه کسی پاسخگو است؟
Iran (Islamic Republic of)
ali mahmoudi
۱۹:۵۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مرد بزرگ و دوست داشتنی که به فوتبال ایران شخصیت و روحیه خود باوری داد تا جلوی حریفای بزرگ کم نیاره که بدونیم ما ایرانی هستیم . که میتونیم در هر میدانی پیروز باشیم و برای نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی در آوردگاهای متعدد در دنیا ازت تشکر میکنیم . و از اینکه نظر فنی فوتبال ما رو سطح بالایی رساندی خسته نباشید مگیم .
Iran (Islamic Republic of)
شفیع
۱۹:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فوتبال ما به صداوسیما ومجریان شبکه ورزش باخت متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
دایی کریم
۲۲:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دقیقا چرا؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چرا جفنگ میگی
Iran (Islamic Republic of)
سرباز
۱۹:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عمرا نفهمید کيروش واسه فوتبال ايران چ تحولي به وجود اوورد. خدا بيامرزه خاندانشو. پوليم که گرفت حلالش باشه نوش جون خودشو خانوادش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
بستگی دارد تحول از نظر شما چی باشد.
از نظر یک عقل سلیم اینه که بازخورد داشته باشد.یعنی ما تحول را در نتیجه و تاکتیک و تکنیک بازی ببینیم. تاکتیک بازی ما دفاع و ضد حمله است در هر شرایط است و هیچ نتیجه ای قابل قبولی نداشتیم نه در درجام جهانی از گروه صعود کردیم و نه در جام ملتها قهرمان. آقای کی روش دوبار در جام جهانی بودند و دوبار در جام ملتها. در این چهار تورنمنت هیچ نتیجه خوب که نداشتیم که هیچ بلکه با بازی دفاعی چیزی که به دنیا عرضه کردیم چهره دفاعی از فوتبال ایران بود.و بازی که هیچ زیبایی در آن نبود. اگر تحول از نظر شما اینه پس تحول فوتبال قطر از شما چی خواهد بود؟؟؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کیروش بهترین تیم آسیا را درست کرد فقط ایران از بی دقتی باخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
و ایضا اضافه کنید که با بی دقتی بازکنان عراقی به عراق هم نباخت؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۹:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
درحالی که بسیاری ازمردم بامشگلات اقتصادی مواجه هستن این اقابادرامدچندین میلیون دلاری درایران...باقراردادهای نجومی ودستاوردی پایین ازایران میرود
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۲:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
مشکلات اقتصادی به این آقا چه مربوطه قاطی چرا می کنید همه چیز و مشکلات و باید از سیاستمداران داخلی خودمون بپرسید که یک صدم این آقا برای ایران که نمیدونم مملکتشون هست یا نیست زحمت نکشیدند دست آور پایین دوبار حضور مستمر در جام جهانی کسب 4 امتیاز تو گروهی که پرتقال و اسپانیا حضور داشتند کیروش مرد افتخار هر چند یک خارجی بود اما برای ایران همیشه با مدیریتش بازیکنان و به جنگ می فرستاد فوتبال ایران دوباره به روزهای لابی گری و شانسی بعد از 20 سال بتونیم از گروههمون به جام جهانی صعود کنیم بازگشت با یک عده آدم نادان که برانکو پرسپولیس و با کیروش و مدیریتش تو تیم ملی مقایسه می کنن واقعا تاسف به ای فوتبال به این ورزش و به خودمون..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کیروش مربی بزرگی هستش فرهنگ بازی ما خیلی عقبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
چرا در رده باشگاهی فرهنگ بازی ما خیلی عقب نیست.....
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۲:۵۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
درست ابنا فکر می کنن پرسپولیس با برانکو تو آسیا دوم شد اونم شانسی رفت برای 50 سال بعد الان می تونه تو تیم ملی نتیجه بگیره بازی تیم ملی رو پرسپولیس و استقلال و تیمهای دیگه تا 50 سال بعد هم نمیتونن با این مربیها با این تدارکات انجام بده کیروش برای تیم ملی هم مربی بود هم مدیر هم رییس فدراسیون هم وزیر ورزش و جوانان.
Iran (Islamic Republic of)
مستفا
۱۹:۴۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
منکر این نمیشم که مربی با دانش و خوبی هستی فقط اگه کمی از غرور بی جا و لج بازی هات کم می کردی بهترین نتایج با ایران می گرفتی
فی امان الله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دنیزلی اگه اینقدر بهش فرصت بدن تیم ملی توی آسیا بدون رقیب میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ما مردم قدر ناشناسی نیستیم آقای کیروش شاید بیشتر از آنچه استقاق شما بود ما وفدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی به شما پرداخت آنچه برای مردم من مهم است این است که بعد از شما ما یک تیم ملی داریم که با خوردن یک گل از هم پاشید ما تیمی داریم که میانگین سنی آن 28سال است تیمی داریم که نمی داند در زمین خرف اول و آخر را داور می زند ودر آخر فدراسیونی داریم که باخت و برد ومساوی برایش یکسان است و هیچگاه در قرار داد هایش جایگاه غرور ملی جایی نداشت هر چه دلت خواست گفتی گرجه به شوخی ولی توهینت را کردی الان هم ما همان جا ایستادیم که هشت سال قبل بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
یکی نیست بگه واقعا تحول کی روش چی بود.
آیا فوتبال زیبا است؟
آیا قهرمانی در جام ملتها است که دو دوره ایشون بودن؟
آیا صعود از گروه در جام جهانی است که ایشون دو دوره بودن؟
آیا تیمی درست کرده که با نبودنش باز بتواند فوتبال زیبا ارائه دهد؟
آیا فرهنگ و اخلاق حرفه ای است که ایشون در تمام بازیها و کنفرانسها هم خودشون و بازیکناش زیر پا گذاشتند؟
آیا....؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
نمیدونم اینایی که این حرفا رو می زنن چی از فوتبال و ورزش میدونن ما کدوم امکاناتی رو برای ورزشکارامون محیا کردیم دستمزد یک مربی دسته دوم تو لالیگا اسپانیا اندازه کل بودجه تمام باشگاههای ما در یک فصل هستش بعد ما می ریم جام جهانی با کیروش یک گل از اونا میخوریم گل ماروهم به لطف وی ای آر مردود می کنن ناراحتیت می گید کدوم فوتبال ،کیروش که رفت اما یک یادگاری از فوتبال برای آیندگان ما برای جوانان ما به جا گذاشت همدلی-جنگیدن -تلاش برای سرزمینشون ایران متشکریم کیروش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آقای کی روش تو در مطبوعات خبری خیلی تند حرف زدید ای کاش صبر تان اجازه میداد الان در نشست خبری آن جور تند ولی پروا حرف میزدی تو در ایران توسط یک سری آدم مغرور خیلی بیش از دهنتان صحبت میگردی این رسم مربی حرفه ای نبود پول خودت و گرفتی این بدان اگر شما نبودی آرزو 43 ساله ایران بر باد نمی رفت اقای تاج هم بی گناه نیست پیام بی پیام به سلامت
Iran (Islamic Republic of)
جابر
۱۳:۰۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بله تند حرف زدن کیروش به مزاق خیلی از آدمهایی که دلال و لابی گر بودن خوش نمیومد چون هدف کیروش فقط فوتبال بود با سیاست کاریها و پشت پرده های کثیف فوتبالی ما نمیتونست سکوت کنه .
Canada
ناشناس
۱۹:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
باید یک مربی قرارداد کوتاه مدت باهاش بست تا نتیحه کارش را دید .پول که علف خرس نیست .ایشان باید هر سال با ارزیابی فوتبالیست ها ایشان ارزیابی میشد .یک تیم هیجانی و پر حاشیه .خیلی هار شده بودند .عاقبت پول مفت و زیادی اینه
باید سرمایه گذاری در رشته کشتی .وزنه برداری .کاراته. که سر زده دیگران شود .فوتبال را کم رنگ کنیم .چونکه استعداد کافی نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جناب کیروش هیچ کاری برای فوتبال ایران نکردی بی اخلاق ترین مربی تیم ملی ایرانی خواهی بود
United States of America
سید رضا
۲۲:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
تو با خودت مشکل داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بچه ها راه اندازی کنیم در تمام فضاهای مجازی و واقعی
لطفا
#یک ایران# یک کارلوس کی روش #یک ضربان قلب
#کی روش _ باید _ بماند
هشتگ # دوباره ایران دوباره کی روش
# کارلوش کی روش باید سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باقی بماند
#کارلوس کی روش #دوباره تمدید قرارداد #دوباره ایران
#دوباره
#ایران
#دوباره
#کارلوس
#دوباره
#کیروش
#Again #Carlos
#Again #Queiroz
#دوباره
#امید
#دوباره
#قهرمانی
#فوتبال
#ایران
#دوباره
#شادمانی
#دوباره
#اتحاد
#Again
#IRAN
#AgainCarlos
#AgainQueiroz
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هشتک دوباره قهرمانی ...دوباره شادی...دوباره اتحاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه یک نمونه قهرمانی با کیروش نام ببری تا ماهم یادمون بیاد ؟؟؟
یا بگی منظور از اتحاد چیه ؟؟؟پرچم سفیدی که خودش برافراشته بود ،با کینه و بخل و حسد پاره کرد.کیروش یه آدم متوهم بود که طرفدارهای متوهم تر از خودش داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
یبار هشتگ دوباره ایران درست کردیم واسه هفت پشتمون بسه...
ول کن جان عزیزت...
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۹:۱۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به هیچ دردی نمیخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
کیروش با جنگیدن با سکوت نکردن با مدیریتش در این 8 سال و به تنهایی و با دست خالی و به دور از دلال بازی و لابی گری از اونجا می تونیم بفهمیم که یک مربی داخلی حال حاضر در فوتبال با این آقا نیستن و همه با اون دشمن بودن با کمال سر افرازی ایران را ترک کرد نام کیروش در تاریخ فوتبال ایران در آینده به بزرگی و شکوه یاد خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۹:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
انقدر استرس و انرژی منفی و بهش تحمیل کردین بی نتیجه نبود خدا افراد حسود و به بهشت راه نمیده و خوب میکنه چون خیلی بدبختن
درود بر کی روش مرد بزرگ
Kazakhstan
ناشناس
۲۰:۵۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما از طرف خودتان حرف بزن نه از طرف همه ملت شما وامثال شمایید که هر خارجی را ببینید به خصوص اگه اروپایی باشه شیفته اون میشید
Iran (Islamic Republic of)
رفیق
۱۸:۵۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با این همه به به و چه چه و این همه بودجه که پای فوتبال میریزن همین میشه دیگه.تازه ۴تیم برتر آسیا.حالا یه ورزشکار توی یه رشته دیگه پرچم کشور میبره بالا برید ازش بپرسید هیچی بهش نمیدن.فوتبال قدیممون یادش بخیر.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۸:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دمش گرم واقعا مربی خوبی بود برای ایران تو این چند سال خیلی پیشرفت کردن یادم نرفته قبلا جوری تو همه مقدماتی ها جام ها بازی میکردن که کار به اما و اگر میکشید و با هزار بدبختی شاید از گروه بالا میرفتن ولی با کیروش امسال مقتدرانه تا نیمه نهایی اومدیم ولی بد شانسی های پیاپی در چند دقیقه باعث از دست رفتن آرزوی ۸۰ میلیون ایرانی شد
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۸:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جناب کیروش ایرانیان همیشه قدردان شما خواهند بود. پرسپولیسیها هم الان به خاطر برانکو جو گرفته شون والا اونها هم قدر دان زحمات شما هستند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به نام خدا
سلام
بنده به شخصه فکر نمی کنم به این زودی ها و لااقل تا زمانی که حرفه ای گری در ورزش ما به معنای تمام کلمه، نهادینه شود، موفقیتی پایدار کسب کنیم.
فوتبال در کشور ما فقط حرفه ای گری را در اسم و روی کاغذ یدک میکشد.
در کجای دنیا تیم های باشگاهی فوتبال رو، دولت هزینه هایش را می دهد؟
چرا باید تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس هزینه هایش را دولت بدهد؟ یا باز هم مثلا فولاد خوزستان و دیگر تیمهای کارخانجات رو ، صنایع ما بدهد؟ این پولی که از طرف دولت یا صنایع ما مثل فولاد و نفت و...به تیم های باشگاهی داده میشود در واقع و در اصل پول ملت است، پول کارگران و کارمندان صنایع است.
باید قبول کنیم که حتی اگر تیم ملی فوتبال ما به قهرمانی هم میرسید، من که میگویم یک اتفاق بود و امیدی به تداوم موفقیت های بعدی اون نبود.
تا زمانی که ورزش به تمام معنای آن حرفه ای نشود، هر موفقیتی هم کسب بشود حاصل اتفاق است و بس، تا زمانی که اصول حرفه ای گری در ورزش ما پیاده نشود، همین است و بس.
ما هیچ برنامه ریزی اصولی در ورزش نداریم.
آیا برای پنج، ده یا بیست سال آینده برنامه ای داریم؟
آیا برنامه ای داریم که برای سالهای آینده، ورزشکار تربیت کنیم؟
آیا تیم های ملی ما پشتوانه ای دارند؟
در کشورهای موفق در ورزش، بازیکنان را از سنین نوجوانی ، برای آینده تربیت میکنند.
از سنین نوجوانی، حرفه ای گری را به آنها آموزش می دهند.
پس تا زمانیکه حرفه ای گری، برنامه ریزی و...در ورزش ما پیاده و عملیاتی نشود، من که میگویم، هر موفقیتی را که کسب کنیم، اتفاقی هم اگر نباشد، قطعا مقطعی است و ماندگار نخواهد بود.
باید واقع بین بود، نباید انتظار داشته باشیم تیم ما در برابر تیمی که همه ی چیز آن بر اساس برنامه ریزی و حساب شده است، بتواند پیروز باشد.
حتما دیده اید که در مسابقات فوتبال تماشاگران هوادار یک تیم فریاد زده اند، یا علی مدد، یا علی مدد،
آخه عزیزان من، خداوند مهربان هم گفته از تو حرکت، از من برکت.
شمایی که حرکت نکرده اید، شمایی که زحمت نکشیده اید، شمایی که اصولی برنامه ریزی نکرده اید، شمایی که...، چگونه انتظار دارید خداوند کمکتان کند؟؟!!!
نباید انتظار داشته باشیم احساس بر عقل و منطق پیروز شود.
والسلام،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
با این کامنت شما
سرانه مطالعه کشور افزایش یافت
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۸:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نابرابری نرخ پول رایج کشور ما با دلار باعث شده که دستمزد شما نجومی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خسته نباشید باید به کیروش گفت.او بود که فوتبال ایران را متحول کرد فقط کمی شانس در مسابقات نداشت.
Iran (Islamic Republic of)
محمد.هادی
۱۸:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هیچ تحول قابل توجهی ایجاد نشد . فقط میلیاردها تومان از پول بیت المال از جیب مردم , آنهم در این شرایط بد اقتصادی . رفت و آبرویمان هم در آسیا بدنبالش ... این پولهای بی زبون اینطوری در فوتبال هدر میرود که چی ?
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
یجوری میگی پولها هدر میره انگار این نخوره میان میدن به مردم.یکی دیگه این بیت المال رو میخوره ،فوتبال هم نباشه یه جا دیگه این پولا یا گم میشه یا اختلاس یا میبرن با یه نوشابه از روش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
اونایی که میگن میلیاردها تومان کیروش برد و خورد انگار کیروش دزدی کرده بابا کارکرده حقش مارو دوبار بدون دغدفه برده جام جهانی تا نیمه نهایی جام ملتها سر افرازانه بدون اما و اگر اومدیم بالا با یک بدشانسی حذف شدیم بابا همه مربیهای ایرانی لیگ برتر و بازیکنان از این پولها میگیرن آب از آب تکون نمیخوره نمیدونم واقعا چه فکری می کنید اینجوری حرف می زنید
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۸:۰۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هشت سال برای روندن موتور گازی راننده پایه یک استخدام کرده بودیم، همین مربی های پرمدعای وطنی برا فوتبالمون کافیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
آخرین خبر
کیروش بعد از بازگشت از امارات به ایران امروز مثل یک قهرمان ایران را ترک کرد درود بر تو .درود بر تو
رو سیاهی برای اونایی میمونه که در این فوتبال کثیف ایران هستند و به فکر منافعشونن و منتظرن پولی که به کیروش میدن و یه جوری حالا خودشون بخورن تبریک به شما که با گول زدن پرسپولیسیها این همه حجمه انتقادات و به کیروش بزرگ روا داشتید واقعابا این رفتار و کردار و همدلی یک عده پرسپولیسی با خودتون این فوتبال و از اون چیزی که هست کثیف تر کردید. ننگ بر شما خیانت کاران.
Iran (Islamic Republic of)
یاعلی که ایکاش شمشیرت بود
۱۷:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
جناب کیروش تمام انسانها کامل نیستند من وشما درکارهایمان اشتباهاتی داشتیم وباید از این موارد درس بگیریم ،شما مربی بزرگی بوده وهستید ومن بعنوان یک ایرانی که باعث تحول درفوتبال کشورم شدیداز شما بسیار سپاسگزارم وآرزوی موفقیت برایتان درتمام امور زندگیتان رادارم ،زشما متشکریم
I IOVE YOU
Iran (Islamic Republic of)
حقگو
۱۷:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کی روش به فکر جیب خودش بود و پول خوبی هم زد به جیب و رفت بدون یک قهر مانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما مربی بیار که از پرتغال رونالدو مساوی بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
آهان نکنه میخواستی قهرمان جهان شی ، همه کشورها دارن خرج میکنن این ژاپن میدونی چه خرجی برای فوتبالش برای ورزشش داره انجام میده تو المپیک ژاپن چندمه کره چندمه هم المپیک آسیایی هم جهانی اونا دارن کار می کنن مثل ما اراجیف نمیبندن به یک مربی با شخصیت و مدیر کی روش که رفت اما این رفتارای زشت ما هیچ وقت نمیره یک عده داخلی هم دارن به خاطر این نادانی و بی فرهنگی ما در ورزش سو استفاده می کنن پول این مملکت و میخورن .
آخرین اخبار