رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان نیشابور گفت : به مناسبت دهه فجر بیش از ۸۰۰ برنامه در قالب ۲۰ کمیته در شهرستان نیشابور با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علیرضا جوانشیری رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان نیشابور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:  برنامه‌های دهه فجر ۹۷ را با راهبرد‌های بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی و خودباوری همزمان با ایام فاطمیه در قالب ۲۰ کمیته برنامه ریزی ومدیریت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیشابور بیش از ۸۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیتی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر نیشابور گفت: ۲۵ برنامه محوری برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی را به مناطق حاشیه نشین برده‌ایم که این موارد در ۱۰ نقطه مشخص شده و هر شب مسئولان در جمع مردم حاضر شوند و پرسش و پاسخ صورت گیرد و به ابهامات، سؤالات و مطالبات مردم پاسخ مناسب داده می‌شود.

حجت الاسلام جوانشیری  در رابطه با برنامه‌های حوزه آموزشی افزود: در راستای تقویت گفتمان انقلاب اسلامی حدود ۷۰ نفر مبلّغ و مبلّغه در ایام دهه فجر وارد فضای دانش آموزی می‌شوند و با عنوان (راویان انقلاب) گفتمان دینی خواهند داشت که بیش از ۴۰۰ گفتمان دینی طراحی شده آماده نموده است.
 
وی در خصوص برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نیشابور گفت: برگزاری هشت یادواره شهید در سظح شهرستان، برگزاری همایش تجلیل از بانوان انقلابی، برپایی نمایشگاه (چهل عکس، چهل عکاس)، برپایی نمایشگاه خوشنویسی، برگزاری چهل جشن انقلاب در چهل مسجد، برگزاری شب شعر، برگزاری نشست‌های فرهنگی - ادبی وهنری، اجرای تئاتر از جمله برنامه‌های دهه فجر می‌باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور گفت:  در خصوص فرامین مقام معظم رهبری نسبت به پویش بزرگ پرچم در نیشابور اقدام شده که بیش از دوهزار پرچم در سطح شهر ومحلات به عنوان نماد عزت توزیع می‌ شود.

حجت الاسلام جوانشیری  ادامه داد: نمایشگاه دستاورد‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شرکت سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیشابوربا شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» ۱۲ بهمن ۹۷ در فرهنگسرای سیمرغ با حضور مسئولین گشایش می‌یابد.

انتهای پیام//س. ح


برگزاری برنامه‌های متنوع در نیشابور به مناسبت دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.