مدیر جهاد کشاورزی کهنوج گفت: برای اولین بار در جنوب کرمان کشت گلخانه ای آلوئه ورا و فرآوری با هدف تولید پودر و ژل آلوئه ورا انجام خواهد شد.

فرآوری پودر و ژل آلوئه ورا در شهرک صنعتی کهنوج به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان علیرضا حیدری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهنوج گفت: این طرح برای اولین بار در جنوب کرمان و با بهره گیری از یک سیستم نوین و پیشرفته گلخانه ای و با اعتبار بالغ بر هشتاد میلیارد ریال انجام می شود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهنوج گفت: فاز اول سرمایه گذاری در قالب شرکت پیشگامان نانوپاک شامل احداث سردخانه 3 تنی و خط بسته بندی مواد غذایی از قبیل خرما و با هدف صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد بود.

وی افزود: در این فاز بالغ بر شصت میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای چهل نفر ایجاد اشتغال مستقیم خواهد بود که سی میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات دولتی تأمین خواهد شد.

حیدری تصریح کرد:
فاز دوم این مجموعه توسط شرکت سورنا تجارت و شامل یک مجتمع کشت و صنعت است که کشت گلخانه ای آلوئه ورا و فرآوری با هدف تولید پودر و ژل آلوئه ورا می باشد که این طرح برای اولین بار در جنوب کرمان و با بهره گیری از یک سیستم نوین و پیشرفته گلخانه ای و با اعتبار بالغ بر هشتاد میلیارد ریال انجام خواهد شد، که شصت میلیارد ریال آن از طریق اعتبارات بانکی خواهد بود( بیست میلیارد ریال آن مختص واحدهای گلخانه ای و چهل میلیارد ریال مختص واحد فرآوری ).

مدیر جهاد کشاورزی کهنوج گفت:در این فاز که برای یکصدنفر به طور مستقیم اشتغال زایی خواهد داشت، تولید کمپوت و آب میوه نیز در دستور کار قرار دارد.


انتهای پیام /س

 

اشتغالزایی یکصد نفر به طور مستقیم در کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار