مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: دوازده طرح جهاد کشاورزی طی جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان رفسنجان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: به میمنت چهلمین سال انقلاب اسلامی دوازده پروژه کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد بیش از ۱۹ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: این طرح‌ها شامل سه آبیاری تحت فشار، یک طرح گلخانه، یک طرح پروار بندی بره، یک طرح پروار بندی شتر، سه طرح گوسفند داشتی، دو طرح پروار بندی گوساله و یک طرح پرورش شترمرغ می‌باشد که با افتتاح این طرح‌ها ۱۵ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

رضایی با تاکید بر اجرای سیستم‌های آبیاری‌های نوین و کنترل مدیریت منابع آب در شهرستان بیان داشت: سه طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۳۳۲ هکتار و با هزینه کرد اعتباری بیش از ۸ میلیارد ریال که ۳.۶ میلیارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: در این ایام یک گلخانه در سطح ۳۰۰ مترمربع و هزینه کرد ۴ میلیارد ریال در شهرستان رفسنجان به بهره برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: همچنین یک طرح پرواربندی بره با ظرفیت ۱۰۰ راس و هزینه کرد ۱۵۰۰ میلیون ریال، یک طرح پروار بندی شتر با ظرفیت ۱۰۰ نفر و هزینه کرد ۸۰۰ میلیون ریال، یک طرح پرورش شترمرغ با ظرفیت ۶۰ قطعه و هزینه کرد ۳۰۰ میلیون ریال و دو طرح پروار بندی گوساله با ظرفیت ۵۰ راسی و هزینه کرد ۲۴۵۰ میلیون ریال دراین جشن چهل سالگی به بهره برداری می‌رسد.

رضایی در ادامه افزود: در ایام الله دهه فجر سه طرح گوسفند داشتی با ظرفیت ۲۸۰ راس و هزینه کرد اعتبار ۲۱۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح این طرح‌ها ۳ شغل ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ی

اجرای سیستم‌های آبیاری‌های نوین و کنترل مدیریت منابع آب در رفسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار