مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت:رسالت تبلیغات بر نهاد های انقلابی است و در چهارچوب مبانی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

رسالت تبلیغات اسلامی  بر روی نهاد های انقلابی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  ،  حجت الاسلام قربان پور مدیر کل استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان ضمن تبریک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رسالت تبلیغات بر روی نهاد‌های انقلابی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ودر چهارچوب مبانی انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

حجت الاسلام قربان پور افزود: در مجموع خدمات فرهنگی و دینی که ارتباطش با مساجد و مدارس و. است برعهده‌ی سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت السلام نیشابوری امام جمعه شهرستان آشتیان هم در این مراسم گفت: ما باید با حضور در فضا‌های مجازی حضور جوانانمان را هدایت کنیم.

نظام الدین جهانمیرزایی فرماندار شهرستان آشتیان هم گفت: امروزه موضوعات فرهنگی با موضوعات اقتصادی برابری میکند و ما باید برای استفاده از فضا‌های مجازی برای جوانان فرهنگ سازی کنیم.

جهانمیرزایی افزود: امروزه سوالات جوانانمان جدید است پس ماهم باید برای هدایت آنان باید به دنبال پاسخی جدید و منطقی باشیم تا نسل جوان را از دست ندهیم.

وی اضافه کرد: ما باید در فضا‌های مجازی حضوری پررنگ داشته باشیم و باید تحمل کنیم که این اخلاق ائمه معصومین علیهم السلام است.

در پایان این جلسه حسن کریمی معارفه و به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان معرفی و از علی رضا رفیعی رئیس سابق این سازمان قدر دانی شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امام جمعه وفرماندار شهرستان آشتیان برگزار شد.

انتهای پیام / ج

تودیع و معارفه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان آشتیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.