رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه برنامه‌های ایام الله دهه فجر در خراسان رضوی را اعلام کرد.

اغلام ویژه برنامه‌های دهه فجر در خراسان رضویبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام محمدسلطانی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در جمع اصحاب رسانه گفت: کارگروه‌های متعددی برای برگزاری بهتر جشن‌های ایام الله دهه فجر در خراسان رضوی از تیرماه امسال فعال شده و برنامه‌های امسال متناسب با ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۰۰۰ ستاد در سطح استان در این ایام در مناطق مختلف فعال خواهد بود و ۱۷۰۰ مسجد و ۸۰۰ مدرسه نیز در این ایام فعال هستند.

حجت‌الاسلام سلطانی تصریح کرد: همچنین برگزاری جشن چهل‌چراغ با حضور ۳۰۰۰ نفر از کارگران استان و سفر به مناطق مرزی و اهدای بسته حمایتی به خانواده‌های محروم حاشیه شهر و برگزاری مسابقات ورزشی و جشنواره فیلم فجر بخش دیگری از برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی و برنامه‌های مذهبی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مراسم چله‌نشینی با شهدا و تهیه زندگی‌نامه تعداد ۱۷۳ شهید انقلاب اسلامی بخشی از برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: مراسم آغازین دهه فجر امسال نیز مطابق سال‌های گذشته در روز ۱۲ بهمن‌ماه در عرصه میدان شهدای مشهد مقدس و از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سلطانی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌هایی در حرم منور رضوی گفت: مراسم گلبانگ مدارس نیز به دلیل تقارن ۱۲ بهمن ماه با جمعه به ۱۳ بهمن‌ماه موکول شده است؛ عطرافشانی مزار شهدا و برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی روستایی و عشایری بخش دیگری از برنامه‌هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار داشت: همچنین قرار است در این ایام، ۱۸۰۳ پروژه با اعتبار ۲۵ هزار و ۴۷۴ میلیارد ریال به بهره برداری برسد که ۲۰۶ مورد از این پروژه‌ها مربوط به شهرستان مشهد است؛ همچنین ۴۴۳ عنوان برنامه ویژه بانوان برای این ایام در حوزه‌های مختلف در سطح استان تدارک دیده شده است.

سلطانی تاکید کرد: مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال نیز در مشهد از ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان ۱۵ خرداد به طرف حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام// ف. م
 
 

گفته های رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  در خصوص برنامه های دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار