سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: با وجود به خدمت گرفتن چند بازیکن در پست‌های مختلف هنوز نیاز به جذب بازیکن داریم.

مهاجری: نیاز به جذب بازیکن جدید داریم/ حضور ادینهو در ماشین سازی به نفع ماست رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: با وجود جذب چند بازیکن در پست‌های مختلف هنوز نیاز به جذب بازیکنان دیگری را در تیم احساس می‌کنیم. مشکلات زیادی در نیم فصل اول داشتیم که ناشی از کمبود بازیکن بود. امیدوارم این مشکلات را در نیم فصل دوم نداشته باشیم هر چند به نظرم نتوانسته ایم به طور کامل این مشکل را حل کنیم.

مهمترین امتیاز تیم ما داشتن بازیکنان جوان است 

او ادامه داد: از نظر آمادگی بدنی روی بازیکنانی که در اختیار داریم به صورت کامل کار کردیم و هیچ مشکلی از این بابت نداریم. مهمترین امتیاز تیم ما داشتن بازیکنان جوانی است که سرشار از انگیزه هستند. توانایی آن‌ها در بازی‌های بزرگ نیم فصل اول را همه دیدند. امیدواری بزرگ من به آنهاست و امیدوارم که بتوانیم با این بازیکنان پاسخگوی لطف هواداران فوتبال آذربایجان باشیم.

ادینهو را برای خط حمله خود می خواهیم 

مهاجری درباره وضعیت جذب ادینهو بیان کرد: ادینیو را برای خط حمله می‌خواهیم و این موضوع را به مدیریت باشگاه هم اطلاع دادیم. صحبت‌هایی هم با او شده و همه در جریان هستند. از مشکلاتی که باعث تاخیر در آمدن و منتفی شدن حضور این بازیکن در ماشین سازی شده اطلاع زیادی ندارم چرا که این روز‌ها تمرکزم معطوف به بحث فنی در آخرین فرصت‌های باقی مانده از تعطیلات است. حضور این بازیکن بی شک به نفع ماست  و در صورتی به تیم ما می‌پیوندد که مشکلاتش حل شود.

اسیر حرفه ای گری ژاپنی ها شدیم 

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا تصرح کرد: تیم ملی تا بازی یک چهارم نهایی کم نقص بود. البته یک سری مسائل در بازی‌های ابتدایی وجود داشت که در پس پیروزی هایمان توجهی زیادی به آن‌ها نشد. در بازی با ژاپن اتفاقات زیادی رخ داد که برای تحلیل آن باید ساعت‌ها وقت گذاشت. در نیمه دوم اسیر حرفه‌ای گری ژاپنی‌ها شدیم. آن‌ها به خوبی تجربه و نیروی تازه نفس را به تیم شان تزریق کرده بودند و در کنار جوانانی که در تیم شان هستند، باتجربه‌هایی همچون یوشیدا را داشتند که به خوبی عمق دفاع تیمش را پوشش داده بود. آن‌ها حساب شده آمدند و نتیجه هم گرفتند. تیم ملی ما هم در این دوره زحمات بسیاری کشید و لحظات خوبی را رقم زد. حیف شد که این بازی را باختیم، با اندکی تمرکز بیشتر و دقت در اشتباه نکردن می‌توانستیم نتیجه بهتری رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید:

شفر: ژاپن مقابل ایران طراوت بیشتری داست و برد /باید به تیم ملی یک چهره جدید بدهیم

پست احساسی کارلوس کی روش

هدیه ویژه تاج به کی روش

اشک‌های کی روش هنگام خداحافظی با ملی پوشان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار