معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت نخبگان استان بر بومی سازی و برش استانی سند راهبردی نخبگان در استان تاکید کرد.

تاکید بر تدوین سند استانی نخبگان در کرمانشاهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد ابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه  در شورای علمی بنیاد نخبگان استان کرمانشاه بیان کرد: استعدادیابی، هدایت و پشتیبانی از نخبگان موجب بهره گیری هر چه بیشتر از این ظرفیت‌های فکری خواهد شد.
 
وی گفت:مشاهیر و نخبگان استان کرمانشاه جزئی از هویت مردم بشمار می‌روند و یکی از شاخص‌های سرزندگی و شادابی مردم شناساندن مشاهیر و تجلیل از آنهاست. استان کرمانشاه از لحاظ وجود الگو‌ها و مشاهیر غنی است.
 
الهی تبار افزود: بنیاد نخبگان شاخص‌ها و ملاک‌های شناسایی افراد نخبه را به دستگاه‌ها و گروه‌های مختلف در استان ارائه کند. این اقدام می‌تواند اندوخته‌ای قوی به وجود بیاورد و زمینه تجلیل و پرورش نخبگان را فراهم می‌کند.
 
وی بیان کرد:بنیاد علمی نخبگان برش استانی و نسخه بومی سند راهبردی نخبگان کشور را تهیه کند تا نقش هر دستگاه و نهادی در آن معین شود. با این اقدام موضوع پرورش و پشتیبانی از نخبگان فراگیر می‌شود.
 
انتهای پیام/ز

مشاهیر و نخبگان استان کرمانشاه جزئی از هویت مردم بشمار می‌روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.