معاون پشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از بررسی ۶ پرونده واحد‌های تولیدی، صنعتی و گردشگری در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در بیست و دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل که در سالن جلسات اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه ۶ پرونده واحد‌های تولیدی، صنعتی و هم چنین طرح‌های گردشگری که با برخی از دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل و بانک‌های عامل در استان با مشکلاتی مواجه بودند مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مناسبی در راستای حل مشکلات این طرح‌های سرمایه گذاری اتخاذ شد.

وی افزود: توسعه و پیشرفت اقتصادی و ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود و بهانه جویی‌ها و سنگ اندازی‌های بی مورد برخی از دستگاه‌های اجرایی در سر راه سرمایه گذاری‌های مشروع و قانونی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی موجود در استان اردبیل تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل و هم چنین مسئولان بانکی باید با درک صحیح از شرایط موجود جهت ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری که موجب جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی بعدی خواهد شد با نگاه مثبت به سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حضور این سرمایه گذاران در استان و هموار کردن راه سرمایه گذاری در استان اردبیل تلاش خود را بیش از پیش کنند.

خدادادی تشریح کرد: ریشه و منشا اکثر ناهنجاری‌ها، نقض قوانین و آسیب‌های اجتماعی به معضل بیکاری باز می‌گردد و از همین رو مسئولا باید با تمام وجود با درک دقیق و صحیح از این موضوع اقدامات لازم در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری انجام دهند.

وی ادامه داد: بیکاری و عدم اشتغال باعث افزایش گرایش جوانان به اعتیاد مواد مخدر، بروز خشونت‌ها و افزایش آسیب‌های اجتماعی می‌شود که این موضوعات دست به دست هم داده و موجب عقب ماندگی استان از جهات مختلف می‌شود.

معاون دادگستری استان اردبیل گفت: عامل اصلی پیشرفت و توسعه هر منطقه‌ای نیروی انسانی فعال و تلاشگر آن است و در استان‌های توسعه یافته مشاهده می‌شود که تمامی مسئولان با دید مثبت به مسائل اقتصادی در راستای توسعه اشتغال گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/ح

سنگ اندازی‌های بی‌مورد برخی از دستگاه‌های اجرایی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.