مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان از تولید و پخش بیش از ۶۰ مستند و انیمیشن با موضوع انقلاب در همدان خبر داد.

ساخت بیش از 60 مستند و انیمیشن با موضوع انقلاب در همدانمهدی دهقان نیری، مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: در چهل سالگی انقلاب در چند بخش مستند، شخصیت های انقلابی، دستاوردهای انقلابی و کارنامه استانداران همدان  برنامه های متعددی تهیه شده و در حال پخش است.

وی با اشاره به ساخت برنامه های متعددی با موضوع انقلاب اسلامی در مرکز همدان گفت: انیمیشن روح شاه، کوچه آزادی و آخرین روز مهر که یک کار سینمایی انیمیشن است ، در مراحل تولید قرار دارد و برخی هم در حال پخش از شبکه های استانی و سراسری است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در ادامه بیان کرد: در حوزه موشن گرافی مجموعه همدان در انقلاب در ۴۰ قسمت ساخته شده است که هم اکنون در حال پخش است.

دهقانی نیری با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز همدان در حوزه صدا بیان کرد: نمایش های رادیو و برنامه های مختلف رادیو با حضور مبارزین انقلاب در همدان و هنرمندان انقلابی ساخته  و در دست تهیه  و پخش می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه متنوع  با موضوع انقلاب اسلامی مثل جدول، مشاعره  در رادیو آماده شده و در حال پخش است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان با اشاره به فعالیت و برنامه واحد خبر به مناسب چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: چهل قسمت گزارش خبری چهل سالگی انقلاب، نشست خبری شبانه با مسئولان استانی از مهمترین برنامه های واحد خبر مرکز همدان است.

دهقان نیری با اشاره به فعالیت در حوزه موسیقی،گفت: یک آلبوم موسیقی از ده گروه هنری سرود استان ها تهیه شده است که در راهپیمایی  ۲۲ بهمن در اختیر مردم قرار می گیرد.

 وی با اشاره به رونمایی های متعدد در دهه فجر با موضوع انقلاب اسلامی گفت: رو نمایی از مستند آن شش نفر در رابطه با گروه انقلابی ابوذر در نهاوند، مستند خان گرمز در تویرسکان، مستند بر فراز خلصه مربوط به  شاعر بهاری، مستند فاخر شهید مصطفوی در بهار و مستند فاخر و ارزشمند شهید همدانی در شهر همدان رونمایی خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان در پایان گفت: نمایشگاه ارزشمندی با موضوع انقلاب اسلامی با مشارکت صداو سیمای مرکز همدان در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار خوهد شد.

انتهای پیام/د.ا

ساخت  انیمیشن و مستند های فاخر در صدا و سیمای مرکز همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.