رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت و آمد همه تریلر‌ها در جاده هراز از ساعت ۱۲ فردا ۱۰ بهمن خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر عادی و روان است.

وی با بیان اینکه همه جاده‌های ساحلی مازندران و جاده سوادکوه بارانی است، افزود: با توجه به مه آلود بودن هوای استان در برخی مناطق لازم است رانندگان در موقع رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون بارش باران در ارتفاعات کوهستانی استان درسوادکوه، چالوس و هراز متوقف شده است، اما رانندگان در هنگام تردد در این مسیر‌ها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت ترافیکی پایان هفته اشاره کرد و افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان اعمال خواهد شد.

وی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ فردا دهم بهمن ماه تا ساعت ۲۴همان روز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی افزود: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس همچنان ممنوع است.

وی افزود: آمد وشد موتورسیکلت به جزء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از فردا تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه از جاده‌های کرج- چالوس و هراز ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۲ بهمن ماه از کرج به مرزن آباد و از ساعت ۱۸ تا ساعت ۲۴ همان روز جمعه ۱۱ آبان ماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.