ترافیک نیمه سنگین و سنگین در جاده های مازندران/ لغزنده بودن محدوده البرز – کرج به دلیل بارش برف

رییس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین و سنگین، مه گرفتگی و لغزنده بودن برخی جاده‌های استان خبر داد.

مه صبحگاهی در برخی از جاده‌های پر ترافیک مازندران

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، در حال حاضر ترافیک در جاده هراز از سمت تهران به شمال در محدوده‌ لاسم، پلور تا گزنگ سنگین و طول مسیر،  پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده کندوان از سمت کرج به چالوس پرحجم و در جاده سوادکوه از تهران به شمال پرحجم و محدوده تونل شیرگاه نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی گفت: هم اکنون ترافیک در محدوده درون شهری سوادکوه محدوده پل سفید تا میدان زیرآب سنگین گزارش شده است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد خودرو‌ها در جاده کیاسر و محدوده درون شهری استان عادی و روان است.

وی افزود: آسمان استان هم اکنون در ارتفاعات جاده کندوان محدوده، ولی آباد، هزار جم، پل زنگوله و جاده هراز محدوده گزنگ مه آلود و سطح جاده لغزنده است.

سرهنگ قدمی گفت: محدوده البرز – کرج نیز به دلیل بارش برف لغزنده و ترافیک در این مسیر نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و استقرار سامانه بارشی و سرد در استان و بارش برف و مه گرفتگی در مناطق کوهستانی و لزندگی برخی جاده ها، رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی با تجهیزات لازم در جاده‌ها تردد کنند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

جاده‌های مازندران لغزنده و مه گرفته 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.