استاندار خراسان رضوی گفت:برای اشتغال جوانان هر گونه تسهیلاتی که نیاز باشد داده خواهد شد و هدف دولت مردمی کردن اقتصاد به دست خودشان است.

برای اشتغال جوانان هر گونه تسهیلاتی که نیاز باشد پرداخت می‌شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان صالح آباد گفت:تسهیلات با سود ۶ درصدی در شهر‌های بزرگ و سود چهار درصدی شهر‌های کمتر توسعه یافته است.

وی با اشاره به گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت:دشمنان انقلاب اسلامی در صدد ایجاد نا امیدی بین مردم به ویژه جوانان هستندو حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این نظام را نقش بر آب خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه صالح آباد به تازگی به شهرستان تبدیل شده است باید توجه ویژه‌ای به آن شود و ادارات مربوطه نیز در این شهرستان مستقر شود.

رزم حسینی افزود: یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به خراسان رضوی داده شده که تاکنون ۴۲۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده و فرصت خوبی برای عمران و آبادانی این استان می‌باشد.

وی گفت: باید از تمام منابع در همه بخش‌ها و مناطق برای توسعه استان استفاده کنیم.

استاندار خراسان رضوی افزود: اگر همدلی بین یکدیگر باشد می‌توان به اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب دست یافت و در این شرایط نگاه به دولت باید عوض شود، زیرا دولت فقط می‌تواند زیرساخت‌ها را برای مردم آماده کند.

رزم حسینی با اشاره به اقداماتی که در مرز‌های شرقی کشور انجام شده است گفت: طی پنج سال آینده تمام تجهیزات مورد نیاز مرزبانی و نیرو‌های مسلح در مرز‌ها آماده شده و مرز‌های این کشور به سیستم‌های نوین مجهز می‌شود.

انتهای پیام//ز. ج.

برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان صالح آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.