معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: در حال حاضر در مورد ضوابط تردد در محدوده زوج یا فرد برای سال آینده دو گزینه مطرح است.

پنجشنبه//// آخرین نقشه های شهرداری تهران برای حذف زوج یا فردمحسن پور سید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پیشنهادات این معاونت در مورد ضوابط تردد در محدوده زوج یا فرد برای سال آینده اظهار کرد: در حال حاضر در مورد ضوابط تردد در محدوده زوج یا فرد برای سال آینده دو گزینه مطرح است که رسانه‌ها باید آن را به مردم اعلام کنند تا ببینیم مردم کدام پیشنهاد را ترجیح می‌دهند.

وی افزود: گزینه اول این است که هر خودرو تنها دو روز در هفته مجاز به تردد در محدوده طرح ترافیک باشد و اگر بیشتر از آن تردد کرد، عوارض پرداخت کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در خصوص پیشنهاد دوم تصریح کرد: در این روش شهروندان ۵۰ روز در سال مجاز به تردد رایگان در محدوده زوج و فرد خواهند بود و اگر بخواهند بیشتر از این تردد کنند، باید عوارض پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: واکنش عجیب شهردار تهران به اخذ غیر قانونی عوارض تردد در محدوده زوج یا فرد از رانندگان


پور سید آقایی گفت: به محض آگاه شدن مردم از این دو گزینه و انتخاب آن‌ها باید در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

انتهای پیام/

توضیحات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره ضوابط تردد در زوج و فرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
بابت چی این همه عوارض میگیرید چه خدماتی دادی به ملت آلودگی رو که حل نکردی بوی نامطبوع رو حل نکردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ايده پرداز شهري
۲۱:۴۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
شهرداري بايد در فكر كاهش آلايندگي هاي غير مجاز از منابع هاي موجود جرايم رانندگي و عوارض ساليانه و معاينه فني خودرو باشد نه افزايش درآمد شهر با عوارض هاي محدود كننده شغلي كه باعث نارضايتي مردم و عدم همكاري با مديريت شهري ميشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
اگه به جاي مترو زير زميني مترو رو زميني ميزدين كه خرجش نصف بود و به جاي تونل توحيد و برج ميلاد و ساخت زير گذرها كه دهها ميليارد دلار خرج رو دست مردم گذاشت خيابونا رو دو طبقه ميكردين اين مصيبتا رو نداشتيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
تهران مرد
فاتحه
آخرین اخبار