مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر ۹۱ روستای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل افزود: همزمان با دهه فجر امسال ۹۱ روستای استان اردبیل با ۳ هزار و ۳۱ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم از افتتاح پروژه‌های گازرسانی به ۹۱ روستای استان اردبیل در طول دهه فجر امسال خبر داد و تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از ۳ هزار خانوار روستایی استان به جمع مشترکین گاز طبیعی خواهند پیوست.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با اشاره به اینکه دهه فجر زمان مناسبی برای تشریح خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم است تا از این طریق مردم نیز از مزایا و خدمات این فعالیت‌ها آگاه شوند، بیان کرد: شرکت گاز استان اردبیل در همین راستا اقدامات ارزنده‌ای را انجام داده و برای سال‌های آتی نیز برنامه ریزی‌های منسجمی را در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک انجام داده است تا بواسطه تحقق این اهداف زمینه خدمات رسانی بهتر و با کیفیت مناسب برای مشترکین گاز استان فراهم شود و مردم با نتایج تلاش ‏های مجموعه نظام اسلامی بیشتر آشنا شوند.

وی  اظهار داشت: در دهه پیش رو، ۹۱ روستای شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر، بیله سوار، پارس آباد، نیر، گرمی، کوثر و خلخال و همچنین بهره برداری از ۲ پروژه گازرسانی به محور‌های صنعتی در سطح استان در راستای کمک به صنعت، تولید و اشتغال با اعتبار ۳۳۲ میلیارد ریال و با حجم شبکه گذاری بالغ بر ۴۲۰ کیلومتر از نعمت الهی گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان بر لزوم استفاده صحیح و ایمن از گازطبیعی توسط مشترکین گرانقدر استان تأکید و از حمایت‌های بی دریغ مردم شهیدپرور استان در توسعه روز افزون شبکه توزیع گاز تقدیر بعمل آورد.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از ۲ پروژه گازرسانی به محور‌های صنعتی در اردبیل

برچسب ها: گاز ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.