مدیرکل کمیته امداد ایلام از ادامه نهضت ساخت مسکن برای نیازمندان ایلام با تأمین مسکن یک هزار خانواده مددجو خبر داد.

ساخت مسکن برای ۱۰۰۰ خانوار مددجوی کمیته امداد ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، ضیاء رضایی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای ایلام گفت: با اقداماتی که در چند سال اخیر در زمینهٔ ساخت مسکن مددجویان آغازشده نیاز خانواده‌های مددجو در استان ایلام به مسکن به حداقل رسیده و در بعضی شهرستان‌ها نیز نیاز مددجویان به مسکن به صفر رسیده است.

وی افزود: در ادامه نهضت ساخت مسکن برای مددجویان و نیازمندان این استان که از چند سال پیش آغازشده است امسال نیز تأمین مسکن برای بیش از هزار خانواده نیازمند این استان در دست اقدام است.

رضایی اضافه کرد: آمار جمعیت تحت حمایت این نهاد که قبلاً حدود ۱۹ درصد بوده است در پایان سال ۹۶ به حدود هشت درصد رسید و هم‌اکنون نیز حدود ۲۹ هزار و ۳۰۰ نفر در این استان موردحمایت این نهاد هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: این نهاد درزمینهٔ ایجاد اشتغال نیز از سازمان‌های موفق بوده و در چند سال اخیر کمیته امداد همواره دستگاه برتر استان ایلام در زمینه ایجاد اشتغال بوده است.

وی به همکاری صداوسیما با کمیته امداد در بخش ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: این رسانه در موفقیت‌هایی که کمیته امداد در زمینه خدمت‌رسانی به محرومان استان داشته سهیم بوده است.

هم چنین مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: این سازمان آمادگی دارد در زمینه مستندسازی وضعیت خانواده های مددجویی که در استان ایلام به توانمندی رسیده اند همکاری کند.

محمد بازوند اضافه کرد: کمیته امداد ایلام خدمات ارزشمندی در زمینه اشتغال، ساخت مسکن و خدمات گوناگون دیگر داشته که بسیاری از این سوژه ها از جمله وضعیت فعلی خانواده های نیازمندی که به توانمندی رسیده اند می تواند برای مردم الگو و قابل توجه باشد.

وی افزود: خدمات کمیته امداد در استان ایلام بسیار متنوع و تأثیرگذار بوده و این خدمات برای مردم استان کاملاً ملموس است.

بازویند اظهار کرد: با توجه به اینکه عدالت محوری از سیاست‌های اصلی کشور و نظام اسلامی است کمیته امداد با خدمات خوب خود نقش مهمی در تحقق این رویکرد داشته است.

وی گفت: صداوسیمای ایلام به‌عنوان یک رسانه وظیفه خود می‌داند که در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و مشارکت مردم نوع‌دوست در این زمینه اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی کرده و با این نهاد همکاری کنند.

انتهای پیام/اس

دیدار ضیا رضایی با مدیرکل صداوسیمای ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.