مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی در اولویت کاری صدا و سیمای ایلام طی ایام دهه فجر است.

اولویت کاری صدا و سیمای ایلام اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب در دهه فجربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمد بازوند مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: رسانه استانی برای ایام الله دهه مبارک فجر که تقارن با ایام فاطمیه است برنامه های مختلفی در دست اجرا دارد.

وی افزود: برای این ایام بنا داریم که صدای انقلاب رادیو ایلام به همه شهرستان های استان سربزند و چنین برنامه ای را ضبط و به سمع و نظر مردم استان برسانیم.

بازوند ادامه داد: در رادیو برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که در ایام الله دهه فجر به سمع و نظر مردم استان می رسد، بنای ما بر آن است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را در طول چهل سال و همچنین خدماتی که دولتمردان جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون به ویژه دولت فعلی را به سمع و نظر مردم برسانیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام اضافه کرد: باید بپذیریم که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر خدمات فراوانی را به مردم جای جای ایران و از جمله استان شهیدپرور ایلام و شهرستان شهید پرور ایوان ارائه داده است.

بازوند عنوان کرد: وضعیت فعلی ایوان با وضعیت آن دورانی که انقلاب به پیروزی رسید کاملا متفاوت و متغیر است، گر چه روند رشد و توسعه استان ایلام وشهرستان ایوان به واسطه هم مرز بودن با کشور عراق و جنگ تحمیلی کندتر و آهنگ تدریجی را داشته باشد اما خوشبختانه در دوران سازندگی و بعد از جنگ و در شرایط فعلی این نوید وجود دارد که ایلام آینده خوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب  اولویت اصلی صدا و سیما

برچسب ها: دهه فجر ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.