معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دهمین دوره رقابت‌های شطرنج کلانشهر‌های کشور آقایان و ششمین دوره رقابت‌های شطرنج کلانشهر‌های بانوان به میزبانی شهرداری مشهد برگزار شد.

برگزاری مسابقات شطرنج شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور درمشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن نوری معاون سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: امیدواریم بتوانیم براساس سیاست‌های شهرداری مشهد در راستای توسعه و ترویج ورزش گام‌های مثبت و سازنده‌ای را برداریم و بتوانیم به اهداف ترسیم شده خود دست یابیم.

فاطمه سلطانی، رییس اداره تربیت بدنی کارکنان معاونت سلامت و تربیت بدنی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با حضور در این جلسه گفت: مسابقات شطرنج شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور با حضور ۷ کلانشهر اراک، رشت، همدان، اهواز، یزد، تهران و مشهد به میزبانی هتل فرهنگ و هنر آغاز شد.

وی در خصوص شرایط برگزاری اختتامیه مسابقات گفت: دور پایانی مسابقات روز گذشته به پایان رسید و مراسم اختتامیه مسابقات نیز را با حضور تیم‌های شرکت کننده جهت معرفی و تقدیر از برترین‌ها برگزار شد.

گفتنی است در پایان ۱۰ دور رقابت فشرده و جذاب، تیم‌های شهرداری تهران، مشهد و اهواز توانستند در رده اول تا سوم مسابقات آقایان قرار بگیرند و در مسابقات بانوان نیز تیم شهرداری همدان توانست با نتایجی چشمگیر در جایگاه اول قرار گیرد و به ترتیب تیم‌های شهرداری تهران و مشهد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام//م. ن


مسابقات شطرنج شهرداری‌های کلانشهر‌های کشور درمشهد برگزار شد

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.