رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان از افتتاح ۲۷واحد تولید‌ی و صنعتی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی۲۷واحد تولید‌ی و صنعتی در یوم الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی، با اشاره به اینکه برای بهره برداری از این واحد‌های صنعتی و تولیدی ۱۳۴میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: در دهه ۹۰تلاش زیادی انجام شده تا گیلان از استانی با دید کشاورزی خارج شود و در بسیاری از صنایع با رعایت محیط زیست بتواند به عنوان قطب تولیدات صنعتی در کشور مطرح شود.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان، با بیان اینکه شرکت‌های صنعتی نقش ویژه‌ای در اشتغال استان دارند، گفت: برای رونق واحد‌های صنعتی گیلان، امسال هزار و ۱۰۰میلیارد تومان اختصاص یافته است.

فرهاد دلق پوش، همچنین به حمایت ویژه از طرح‌های صنعتی جدید با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد اشاره کرد و افزود: پروژه‌های صنعتی که جواز تاسیس برای احداث واحد صنعتی در دست اقدام دارند می‌توانند از تسهیلات سرمایه ثابت برای خرید ماشین آلات استفاده کنند.

وی، با بیان اینکه بیش از ۳۹۹ طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد در استان داریم، گفت: مدیران و سرمایه گذاران پروژه‌های صنعتی استان می‌توانند از این تسهیلات با بازپرداخت حداکثر ۴ ساله برای تکمیل خط تولید و راه اندازی هر چه سریع‌تر واحد صنعتی خود بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان به رشد سرمایه‌گذاری در صنعت در استان نسبت به سال‌های گذشته اشاره و تصریح کرد: در۹ ماه امسال تعداد ۳۱۰ فقره جواز تاسیس در بخش صنعت صادر شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری از ۲۷ واحد تولیدی و صنعتی در گیلان

برچسب ها: صنعت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.