مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۹ مرکز تشخیصی و درمانی در جنوب غرب خوزستان با هماهنگی مرجع قضایی پلمپ شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سیدقاسم سعیدی مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از ابتدای امسال تاکنون کارشناسان این حوزه ۹۰۵ مورد بازرسی از مراکز تشخیصی و درمانی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان انجام دادند و ۹ مرکز درمانی و تشخیصی متخلف را تعطیل کردند.

وی انجام بازرسی نظارتی را در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی و تشخیصی به شهروندان عنوان کرد و افزود:در این مدت علاوه بر ۵۳۹ مورد راهکار نظارتی به‌صورت کتبی، ۱۲ مرکز درمانی و تشخیصی در جنوب غرب خوزستان به هیئت تخلفات انتظامی سازمان نظام پزشکی معرفی و پرونده ۶ مرکز به کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات دانشکده علوم پزشکی آبادان ارجاع شده است.

مدیر نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:بازدید‌های نظارتی مطب پزشکان متخصص، عمومی، دندانپزشکان، مامایی، درمانگاه‌های عمومی، مراکز فیزیوتراپی، بینایی‌سنجی و عینک‌سازی، تغذیه و رژیم‌درمانی، تصویربرداری و کاردرمانی را شامل می‌شود.

سعیدی افزود: سامانه تلفنی ۱۹۰ به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات حوزه درمان است.

انتهای پیام/ د

تعطیلی ۲ مرکز درمانی متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.