مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از ثبت ۱۹ میلیون و ۳۷۰ هزار تردد در دی ماه در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، افشین پیرنون مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در دی  ماه امسال ۱۹ میلیون و ۳۷۰ هزار وسیله نقلیه از جاده‌های استان تردد کرده اند که بیش از ۸۰ درصد از آن‌ها مربوط به آزادراه‌های قزوین – کرج، قزوین – زنجان و قزوین – رشت بوده است.

پیرنون افزود: بیشترین میزان ترافیک مربوط به بیستم دی ماه بوده که در این روز آزاد راه قزوین – کرج (رفت و برگشت) با ثبت تردد ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: از مجموع تردد‌ها در استان، ۱۲ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

به گفته مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان، محور ساوه – بوئین زهرا و بالعکس با ۲ میلیون و ۴۴۶ هزار و ۲۰۳ تردد وسیله (معادل ۵۲ درصد)، بیشترین سهم درصد تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

پیرنون افزود: سرعت متوسط تردد در آزادراه‌های استان را ۸۴ کیلومتر در ساعت بیان کرد.

وی اضافه کرد: علیرغم تاکیدات مستمر در ماه گذشته ۲۵ درصد وسایل نقلیه عبوری، فاصله طولی مجاز بین دوخودرو را رعایت نکرده اند که این امر مطابق با آمار‌ها یکی از دلایل اصلی وقوع حوادث رانندگی بوده است.

انتهای پیام/ک

از مجموع تردد‌ها در استان، ۱۲ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار