رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۶۰ نقطه استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی سالاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر با اصحاب رسانه استان گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده ویژه برنامه ۱۲ بهمن سالروز ورود امام به کشور در همه مراکز شهرستان ها ی استان برگزار می شود و راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۶۰ نقطه استان برپا خواهد شد .

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال ضربه زدن به مردم هستند اما تاکنون این توطئه‌ها خنثی‌شده و مسئولان باید از مردم یاد بگیرند تا بیشتر وارد صحنه شوند.

سالاری بیان کرد: جبهه حق می‌تواند با غلبه بر مشکلات و وحدت حول محور ولایت شاهد پیروزی بسیار نزدیکی بر جبهه دشمنان باشد .

وی با اشاره به آمارهای ارائه‌شده از سوی دستگاه‌های اجرایی به مناسبت چهل سالگی انقلاب گفت : این برنامه‌ها از ابتدای سال ۹۷ آغازشده و تا ۱۲ فروردین‌ماه ۹۸ به مناسبت چهلمین سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه پیدا می‌کند .

وی بیان کرد: تعداد هزار و ۱۱۷ مورد برنامه از ابتدای سال تا پایان بهمن‌ماه و افزون بر ۱۵ هزار و ۷۰ فعالیت در استان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا می شود .

انتهای پیام / ب

تشریح برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ایام دهه فجر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.