مدیر کل کمیته امداد استان یزدگفت: نیکوکاران یزدی در ۹ ماه گذشته چهار میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به یتیمان کمک کردند.

رشد ۲۰ درصدی نیکوکاران یزدی به ایتام و محسنینمحسن علیزاده مدیر کل کمیته امداد استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه کمک‌های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در یزد ۲۰ درصد رشد داشته است،گفت: نیکوکاران یزدی در ۹ ماه گذشته چهار میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به یتیمان کمک کردند.

وی افزود: اکنون ۱۳ هزار حامی نیکوکار استان یزد حمایت از ۴ هزار و ۱۰۸ فرزند یتیم و محسنین را در طرح اکرام ایتام و محسنین را برعهده دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان یزد کفت: بیش از ۲۷ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند و حدود ۷۹ درصد مددجویان به تعداد ۴۵ هزار و ۶۹۵ نفر کمک معیشت بگیر هستند.

وی گفت: کمیته امداد ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ به‌ فرمان حضرت امام (ره) باهدف رسیدگی به امور محرومان تأسیس شد و خدمات این نهاد همچنان ادامه دارد.

علیزاده ادامه داد: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با استفاده از روش‌های نوین و آسان همچون تلفن گویای نرم‌افزار‌های موبایلی سکه و سنا یا از طریق واردکردن کد #۰۳۵، ۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه، به پرداخت کمک‌های نقدی خود به یتیمان و فرزندان طرح محسنین اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

نیکوکاران یزدی بیش از چهار میلیارد  تومان به ایتام کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.