معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: ۴هزار و ۶۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در ۹ ماهه سال جاری، به سفر‌های زیارتی اعزام شدند.

بیش از ۴هزار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد به سفر‌های زیارتی اعزام  شدندعلی محمد اسلامی منش معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، با اشاره به اعزام ۴ هزار و ۶۸ مددجو  به سفر‌های زیارتی گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۸ مددجو به همت کمیته امداد استان یزد به سفر‌های زیارتی اعزام شدند که از  این تعداد  ۴۴۲ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات، هزار و ۸۴۵ مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و ۳۳۰ نفر به قم گزارش شده است.

وی افزود:  هزار و ۱۸ نفر از مددجویان اعزامی به اردو‌های زیارتی برای اولین بار رهسپار سفر زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان گفت: برگزاری اردوهای زیارپتی از جمله فعالیت‌های فرهنگی این نهاد با رویکرد پرورشی است و هم سو با فعالیت‌های تربیتی، آموزشی زمینه لازم را برای رشد آگاهانه ایمانی و تقویت بنیه اعتقادی و تثبیت ارزش‌های اسلامی مددجویان فراهم می‌کند.

اسلامی منش افزود: مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی ازجمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی هستند.

وی ادامه داد: هزار ۶۵۵ نفر از مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی دانش‌آموز، ۲۳۷ نفر دانشجو و طلاب علوم دینی هزار و ۵۲۶ نفر سرپرست خانوار، ۲۷۲ سالمند، ۱۰۰ نفر جوانان در آستانه ازدواج، ۱۴۱ نفر دختران بازمانده از ازدواج، ۱۳۱ نفر دختران بازمانده از تحصیل و شش زوج جوان بودند.

اسلامی منش گفت: ۶۲۰ میلیون تومان برای برگزاری اردو‌های زیارتی آموزشی در ۹ ماهه نخست سال جاری هزینه شده است، که ۶۲ درصد از محل کمک‌های مردمی و صدقات و ۳۸ درصد از منابع دولتی تأمین‌شده است.

انتهای پیام/ی

اعزام ۴هزار و ۶۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد به اردوهای زیارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.