نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:سخنان کسانی که قرآنی سخن می‌گویند بهترین سخنان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در محفل انس با قرآن کریم در مسجد امام صادق علیه‌السلام گفت:اساس دین اسلام قرآن و اهل بیت هستند لذا توجه به قرآن و اهل بیت باعث تقویت پایه‌های دین می‌شود.

وی ادامه داد:امیرالمومنین مردم را به قرائت قرآن فرا می‌خواند و قرآن را بهترین سخن، احسن الحدیث معرفی می‌کنند لذا سخنان کسانی که قرآنی سخن می‌گویند بهترین سخنان است.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:قرآن بهار قلب هاست اگر انسان با تامل و تدبر قرآن بخواند قلب انسان احیاء می‌شود و هر کس در قرآن تفکر نکند قلب او سرد و مرده خواهد شد.

وی افزود:نور قرآن درمان درد قلوب است هر کسی حسد و کینه در دل دارد با خواندن قران قلبش نرم و درمان می‌شود.

امام جمعه ارومیه بیان کرد:قرآن سرگذشت گذشتگان را به بهترین شکل بیان کرده و هر کس سرگذشت آن‌ها را با تدبر بخواند باعث تربیت و هدایت او می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد:اهل بیت عصمت و طهارت مفسر و مبین قرآن هستند به همین سبب پیامبر فرمودند: دو چیز گران قیمت را در بین شما به امانت می‌گذارم.

وی گفت:در بین اهل بیت عصمت و طهارت محوریت با حضرت فاطمه زهراست و هر کس به حضرت فاطمه معرفت پیدا کند به تمامی اهل بیت معرفت پیدا می‌کند.

وی در پایان به بیان ذکر مصیبت شهادت حضرت فاطمه زهرا پرداخت.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ارومیه

برچسب ها: قرآن ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.