معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: وزش باد که از اوایل بامداد امروز این شهرستان مرزی را فرا گرفته هم اکنون با سرعت ۱۰ متر بر ثانیه در حال وزیدن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حشمت الله  رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین دمای فعلی هوای قصرشیرین را ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و رطوبت موجود در هوا را ۶۸ درصد اعلام کرد و گفت : طبق پیش بینی‌های هواشناسی سامانه ناپایدار تا اواخر هفته جاری در جو منطقه حاکم است و وزش باد که از اوایل بامداد امروز این شهرستان مرزی را فرا گرفته هم اکنون با سرعت ۱۰ متر بر ثانیه معادل ۳۶ کیلومتر بر ساعت در حال وزیدن است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین، با بیان اینکه بیشنیه سرعت وزش باد طی شب گذشته ۵۸ کیلومتر بر ساعت بود، گفت : همچنین میزان بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان تاکنون ۱۹.۶ میلی متر به ثبت رسیده است.

رضایی یادآور شد: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۲۶۳.۷ میلی متر و از فروردین امسال تا امروز ۳۹۱.۷ میلی متر باران در قصرشیرین باریده است.

معاون فرماندار قصرشیرین گفت: بارش باران با وجود آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها و ایجاد روان آب‌های سطحی، تاکنون مشکلی برای زلزله زدگان ایجاد نکرده است.

رضایی اضافه کرد: ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادی پای کار و در آماده باش کامل و خدمات رسانی در سطح شهرهستند.

وی عنوان کرد: با اقدام‌های صورت گرفته از سوی شهرداری و اعضای ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌ها و عوامل امدادی، لایروبی کانال‌ها و دفع آب‌های سطحی در سطح شهر انجام شده است.

رضایی گفت: در رابطه با خدمات رسانی به زلزله زدگانی که در چادر‌ها و کانکس‌های اسکان موقت به سر می‌برند، نیز از سوی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران هشدار‌های لازم انجام شده تا در مسیر رودخانه‌ها و کانال‌های دفع آب‌های سطحی مستقر نشوند.

 

انتهای پیام/د

سامانه ناپایدار تا اواخر هفته جاری در جو منطقه حاکم است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.