مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان گفت: بیش از ۷۰ درصد قبوض آب روستایی در استان لرستان به صورت غیرحضوری و اینترنتی پرداخت می‎شود.

علیرضا کاکاوند،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد قبوض آب روستایی در استان به صورت غیرحضوری و اینترنتی پرداخت می‎شود، اظهار داشت: کار خوبی که امسال انجام شده خریداری یکسری دستگاه قرائت آنلاین است که این دستگاه‎ها مانند دستگاه poz عمل کرده و مراحل قرائت، صدور و پرداخت آب بهای مشترکین را به صورت آنلاین انجام می‌دهد.

علیرضا کاکاوند با بیان اینکه در صورت آماده بودن و اتصال زیرساخت‌های اینترنتی در محل تمام کار‌های فوق به صورت فوری انجام می‌شود، عنوان کرد: با فراگیر شدن این مهم دیگر نیازی نیست که روستاییان برای پرداخت قبوض خود مسافت طولانی را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‎ریزی‌های انجام شده این کار به صورت ۱۰۰ درصدی در کلیه روستا اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در همین راستا بستر‌های مناسب برای خرید امتیاز انشعاب به صورت تلفنی و اینترنتی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت آبفار لرستان در ادامه با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۵۲۳ این شرکت تصریح کرد: این سامانه راه‎اندازی شده و شهروندان می‎توانند در راستای شکستگی، کیفیت آب، نحوه خدمات‎دهی و... با این سامانه تماس بگیرند.


کاکاوند در پایان درخصوص سیستم تلفنی ۱۵۲۳ و راه اندازی آن گفت: این سامانه در سال جاری به طور کامل مورد بهره برداری قرار گرفت که مشترکین از طریق این سامانه علاوه بر اطلاع رسانی می‌توانند از آخرین وضعیت بدهی و هم چنین آب بهای مصرفی خود اطلاع یافته و نسبت به پرداخت آن از طریق همین سیستم اقدام نمایند.

انتهای پیام/ب

۷۰ درصد قبوض آب روستایی لرستان به صورت غیرحضوری پرداخت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.