معاون وزیر ورزش و جوانان بیان کرد که به زودی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی خواهند شد.

عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخاب اعضای هیئت مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بیان کرد: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای وزارت ورزش و جوانان از اهمیت زیادی برخوردار هستند و وزارت ورزش مسائل مدیریتی این ۲ باشگاه را رصد و به حل مشکلات مدیریتی این باشگاه‌ها کمک می‌کند.

او افزود: سلطانی‌فر، وزیر ورزش امروز (دوشنبه) جلسه‌ای با اعضای هیئت مدیره استقلال داشت و تصمیاتی را اتخاذ کرد. به زودی نیز همین روند برای باشگاه پرسپولیس انجام و اعضای هیئت مدیره این باشگاه معرفی خواهند شد.

احمدی ادامه داد: افرادی را برای حضور در هیئت مدیره در نظر داریم، اما تا زمان قطعی شدن نامی از آن‌ها نمی‌برم، اما پیشکسوتان جز گزینه‌های اصلی ما برای حضور در هیئت مدیره هستند. نام‌هایی زیادی طی روز‌های اخیر مطرح شده، اما تا اسامی نهایی نشود، نمی‌توان آن را مطرح کرد.

گفتنی است، ساعتی پیش اسامی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران معرفی شدند، اما خبری از باشگاه پرسپولیس نبود و همین موضوع سبب شد تا اعتراضات زیادی به وزارت ورزش وارد شود، اما مسئولان وزارت درصدد هستند تا به زودی اعضای باشگاه پرسپولیس را معرفی کنند.


بیشتر بخوانید:

 تغییر محل برگزاری تمرین سرخپوشان / پرسپولیس به تهرانسر برمی‌گردد

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در واکنش به اظهارات کی روش

بازی دوستانه با پرسپولیس در دستورکار ماشین سازان / ادینهو راهی تبریز می‌شود

هافبک سابق پرسپولیس به "سوون سامسونگ" پیوست


انتهای پیام/

اظهارات معاون وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب اعضای هیئت مدیره پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار