شهاب زاهدی، هافبک سابق پرسپولیس با عقد قراردادی به تیم فوتبال سوون سامسونگ کره جنوبی پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهاب زاهدی، فوتبالیست ۲۳ ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم‌های پیکان و پرسپولیس را دارد و مدتی در "IBV" ایسلند به میدان رفت، با سوون سامسونگ کره جنوبی به توافق رسید و عضو این تیم شد. او ۲ سال در لیگ ایسلند حضور داشت و بازی‌های خوبی انجام داد، اما تصمیم گرفت تا در فصل نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۹ به آسیا بازگردد و بر همین اساس به لیگ کره جنوبی رفت.

زاهدی چهارمین بازیکن لژیونر تیم کره‌ای محسوب می‌شود و پیش از او الویس ساریچ (بوسنی و هرزگوین)، دژان دامیانوویچ (مونته نگرو) و واگینهو (برزیل) در این تیم حضور داشتند. سامسونگ در لیگ کره جنوبی ۴ قهرمانی دارد و افتخارات زیادی را در آسیا کسب کرده است.

اخبار فوتبال کره جنوبی، با انتشار خبر توافق زاهدی با سوون سامسونگ نوشت: شهاب زاهدی در لیگ فوتبال کره جنوبی بازی خواهد کرد. مهاجم پیشین پرسپولیس که ایران را به مقصد ایسلند ترک کرد تا برای تیم IBV به میدان برود، دوباره به فوتبال آسیا برمی‌گردد.

بازیکن ایرانی با تیم سوون سامسونگ بلووینگز به توافق رسیده و در فصل جدید با پیراهن این تیم کره‌ای به میدان خواهد رفت. گفتنی است، این بازیکن ۲۳ ساله تاکنون در تیم ملی فوتبال ایران بازی نکرده و امیدوارست با درخشش در کره به جمع یوز‌های ایرانی (لقب تیم ملی فوتبال ایران) اضافه شود.

انتهای پیام/

شهاب زاهدی به لیگ فوتبال کره جنوبی پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار