در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی، مجتمع فولاد خراسان توانست برای دومین بار تندیس برنزین دوستاره این جشنواره را کسب کند.

فولاد خراسان، تندیس برنزین مدیریت انرژی را دریافت کرد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن خواجویی رئیس تضمین کیفیت و تعالی سازمانی شرکت فولاد خراسان در مراسم پایانی چهارمین دوره جایزه ملی مدیریت، که با حضور شرکت‌های مختلف، در سازمان مدیریت صنایع برگزار شد گفت: فولاد خراسان توانست تندیس برنزین ۲ ستاره چهار دوره این جایزه را به دلیل عملکرد مثبت خود در حوزه انرژی کسب کند.

وی تصریح کرد: این جایزه نوپا هر سال با هدف بهبود مصارف انرژی و بالاتر بردن بهره وری انرژی اهداء می‌شود و «مجتمع فولاد خراسان» امسال برای دومین بار در مراسم اهدای این جایزه شرکت کرد.

رئیس تضمین کیفیت و تعالی سازمانی شرکت فولاد خراسان گفت: در حال حاضر بهره وری مصرف انرژی و بالا بردن راندمان انرژی، در شرکت در حال نهادینه سازی است و پایش سیستماتیک آن در حال انجام است و باید کار‌های زیادی انجام دهیم تا به هدف تعیین شده در شرکت برای کاهش مصرف انرژی دست یابیم.

پریچهر قزلباش، دبیر این دوره از جشنواره افزود: این جایزه در کشور‌های دیگر نیز مرسوم است؛ حتی در کشور‌هایی که وارد کننده انرژی نیستند و خود صاحب منابع انرژی هستند.

وی ادامه داد: مقوله سیاستگذاری انرژی می‌تواند بر دو محور قیمتی و غیرقیمتی استوار باشد که وام، جریمه و آزادسازی قیمت حامل‌های انرژی بر محور قیمتی و تدوین استاندارد‌های اجباری سازی بازدهی انرژی، آموزش و تغییر رفتار در مصرف کردن، جزو موارد محوریت غیر قیمتی محسوب می‌شود.

اهدای تندیس برنز ۳ ستاره، تندیس نقره تک ستاره، تندیس نقره ۲ ستاره، از دیگر نشان‌های این دوره بود. ضمن این که برای اولین‌بار در طول چهار دوره این جایزه، یک تندیس طلایی دوستاره به یک شرکت اهدا شد.

انتهای پیام//س. ح



نهادینه سازی بهره وری مصرف انرژی در شرکت ها

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.