مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه سرویس "مهمان من" برای مشتریان تلفن ثابت راه‌اندازی شده است، گفت: شهروندان می‌توانند تماس "رایگان" برقرار کنند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، آزاد حکمت  مدیر مخابرات منطقه کردستان  گفت: با هدف تحقق شعار "ارتباطی فراگیر"، مشتری‌مداری و ارائه خدمات سرویس‌های جدید تلفن ثابت، همگام با شرکت مخابرات ایران سرویس "مهمان من" برای مشتریان تلفن ثابت راه‌اندازی شد.

وی افزود: اجرای این طرح از ابتدای بهمن‌ماه سال‌جاری آغاز شده و تمام مشتریان مخابرات می‌توانند نسبت به فعال‌سازی سرویس جدید مهمان من با کاربرد شارژ در مقصد اقدام کنند.

حکمت بیان کرد:در صورتی که شماره متقاضی به صورت شارژ در مقصد نشانه‌گذاری شود، تماس مخاطبین با شماره مورد نظر رایگان محاسبه شده و هزینه‌های تماس برای فردگیرنده تماس منظور نخواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه برای استفاده از این سرویس نیاز به دریافت شماره جدید نیست، اعلام کرد: کلیه مشتریان تلفن ثابت برای درخواست فعالسازی سرویس "مهمان من" بر روی شماره‌های جاری خود می‌توانند به نشانی WWW.TCI.IR و یا به یکی از مراکز ارائه خدمات تلفن ثابت مراجعه کنند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره منصوبه در استان کردستان وجود دارد که از این آمار ۵۱۹ هزار و ۳۲۴ شماره با ضریب نفوذ ۳۱.۸ درصد مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/م

راه اندازی سرویس مخابراتی «مهمان من» در کردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.