ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید متفاوت تر از قبل و با شکوه هر چه بیشتر مردم انقلابی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه امسال ۸۴ هزار ویژه برنامه ها بر ۵ محور برگزار خواهد، افزود: برنامه های اصلی بر ۱۴ موضوع اصلی از جمله همایش ها، نشست ها، میزگردها، برنامه های فرهنگی و هنری، جشنواره ها و ... برگزار خواهد شد.

به گفته وی، سیاست اصلی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس بر پنج محور بیان دستاوردها، ایجاد امید و نشاط، مردمی برگزار شدن برنامه‌ها، ایجاد وحدت و انسجام و توجه به ارزش‌های دینی پایه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس برگزاری همایش‌ها، مباحث فرهنگی و هنری، جشنواره‌ها، پرده‌خوانی، رونمایی از تازه‌ترین رویداد‌های ادبی، نمایشگاه‌ها، برگزاری مسابقات، نقش رسانه‌ها، نقش زنان در پیروزی انقلاب، جنگ و بحران ها، مساجد، کودکان، تشکل‌های غیر دولتی و فعالیت‌های شکلی را از مهمترین محور‌های برنامه‌های دهه فجر عنوان کرد.

رضایی افتتاحیه طرح‌های اقتصادی، ورود به فضای مجازی و جوانان را از دیگر محور‌های مهم اجرای برنامه‌های دهه فجر ذکر و خاطرنشان کرد: همایش انقلاب در فضای مجازی به میزبانی شهر شیراز صبح سه شنبه ٩ بهمن در تالار حافظ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم نمادین سالروز ورود امام در ١٢ بهمن در حرم احمد بن‌موسی (ع) با سخنرانی رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار خواهد شد.برگزاری گروه سرود هزار و ٦٠٠ نفره از برنامه‌های جانبی این مراسم است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: امروز در مقابل یأسی که بر اساس قدرت رسانه‌ای معاند ایجاد می‌شود باید واقعیات را بدون غلو اعلام کرد تا امید در جامعه برای همگامی بیشتر در آینده ایجاد شود.

رضایی با بیان اینکه اگر در مقطع فعلی کسی موضوعی را مطرح کند که موجب کدورت در دل و ذهن مردم شود، یا از روی نادانی و یا دشمنی این کار را انجام داده است، تصریح کرد: مملکتی که منابع و امکانات زیادی دارد به مدیریت بیشتر برای آسایش و رفاه مردم نیاز دارد.

وی مرکزیت برنامه‌ریزی‌های امسال دهه فجر را مساجد معرفی کرد و گفت: مساجد ما باید در مقاطعی که نیاز است مراکز برگزاری جشن‌های اسلامی باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تاکید بر اینکه در آستانه چهل سالگی انقلاب نیاز به وحدت و همدلی بیشتر از گذشته داریم، اظهار کرد: وجود دشمن در خارج برایمان کافی است و از درون نیازی به دشمنی با هم نداریم.

رضایی با تاکید بر اینکه ضرورت پیشرفت جامعه وحدت و انسجام است، یادآور شد که چهل سالگی انقلاب نماد وحدت و همدلی و برداشته شدن انحصار طلبی‌ها باشد.

انتهای پیام/ب

جزییات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار