رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی دهمین کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، توحید سیف‌برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بازدید از کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال در محل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: دهمین کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال در اردبیل راه‌اندازی شد و راه‌اندازی این کلینیک فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال و دانشگاه آزاد اسلامی استان اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به این که راه‌اندازی این کلینیک در استان‌ها یک نیاز اساسی است بیان کرد: با توجه به این امر پیگیری‌های لازم توسط هیئت فوتبال استان انجام شد و فاز نخست این کلینیک راه‌اندازی شد و تلاش هیئت فوتبال استان و دانشگاه آزاد اسلامی شایسته تقدیر است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: فاز نخست این کلینیک در اردبیل شامل مرکز توانبخشی، ارتوپدی، تغذیه و دیگر بخش‌ها است که می‌تواند نقش اساسی در سنجش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های اردبیلی داشته باشد.

سیف‌برقی بیان کرد: خوشبختانه امکانات خوبی در این کلینیک وجود دارد که می‌توان با استفاده از این امکانات نحوه خدمت‌رسانی به ورزشکاران را به طور مطلوب انجام داد.

وی تصریح کرد: امروزه بحث سلامت و پزشکی در فوتبال و فوتسال حائز اهمیت است و با توجه به این که فوتبال اردبیل ظرفیت بسیار اساسی دارد نیاز بود این مرکز در اردبیل راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ح

راه اندازی کلینیک سلامت در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.