رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: کلیه فوتبالیست‌های استان اردبیل سازماندهی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صمد نوتاش، رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در آیین امضای تفاهم نامه همکاری بین هیات فوتبال و دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از سازماندهی کلیه فوتبالیست‌های استان اردبیل خبر داد و افزود: رشد و پیشرفت فوتبالیست‌ها در راستای آموزش و استعدادیابی با محوریت علمی رقم می‌خورد.
وی بیان کرد: براساس این تفاهم نامه دوره‌های مدیریت ورزشی و دانش افزایی فوتبال با استفاده از مربیان و اساتید مجرب در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار می‌شود.
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با اشاره به اینکه از محوریت‌های بعدی تفاهم‌نامه هیئت فوتبال و دانشگاه آزاد ایجاد مرکز سنجش سلامت و برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با رشته‌های فوتبال و فوتسال در راستای ارتقای دانش مربیان و ورزشکاران است که اجرایی می‌شود.
نوتاش از اهتمام ویژه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری در راستای توسعه ورزش فوتبال استان تشکر کرد و افزود: دانشگاه آزاد اردبیل از زیر ساخت‌های بسیار مناسبی برخوردار هست و از اینکه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود این امکانات را در اختیار جوانان استان قرار می‌دهد کار بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است و استانداردسازی و علمی کردن فعالیت‌ها یکی از شاخصه‌های توسعه فوتبال است که این تلاش‌ها مبنای کار هیئت قرار گرفته است.
وی گفت: با توجه به ظرفیت سخت افزار و نرم‌افزاری که دانشگاه آزاد در اختیار دارد با هماهنگی فدراسیون فوتبال بخشی از تقویم اجرایی آموزشی دراین دانشگاه برگزارمی‌شود.
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف برای مربیان، مدیران باشگاه‌ها، سرپرستان تیم ها، مربیان و مدیران مدارس فوتبال را از نیاز‌های اساسی عنوان کرد و افزود دراین زمینه با استفاده از ظرفیت اساتید مجرب دانشگاه در حوزه ورزش اقدامات خوبی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ح

ایجاد مرکز سنجش سلامت در اردبیل

برچسب ها: فوتبال ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.