نماینده، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر محلات گفت: قرآن راه و رسم درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد.

قرآن راه و رسم درست زندگی کردن را به ما می‌آموزدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: قرآن راه و رسم درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد و قبل از خواندن قرآن باید بفهمیم  که قرآن چه می‌گوید و هدف از خواندن آن چیست.

آیت الله معزی با توصیه به پدران و مادران در جهت قرآن آموزی به فرزندان افزود: باید در فهم قرآن کوشش کرد و ضمن فراگیری از آن ، از کتاب خدا چیزی بیاموزیم.

وی از مادران خواست به غنچه‌های درون خانه قرآن بیاموزند تا شکفته شوند و عطر قرآن از خانه‌ها برخیزد و از پدران هم خواست تلاش کنند همان قدر که تلاش می‌کنند فرزندانشان دروس دیگر را بیاموزند در قرآن آموزی آنها هم تلاش کنند تا نور و روشنایی قرآن در زندگیشان جاری شود.

تجلیل از بیش از ۱۰۰ نفر فعال قرآنی هلال احمر استان مرکزی

حجت الاسلام میر هاشمی نماینده محترم، ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در استان مرکزی هم در حاشیه این مراسم گفت: بیش از ۱۰۰ نفر فعال قرآنی عضو جمعیت هلال احمر استان مرکزی مورد تجلیل قرار گرفتند که حدود ۵۰ نفر مربیان قرآن بودند و درسطح مفاهیم و حفظ قرآن کریم زحمت کشیده بودند.

حجت الاسلام میر هاشمی افزود: امیدواریم که انشاالله با تعامل همکاری همه عزیزان در مجموعه هلال احمر فعالیت‌های قرآنی را گسترش دهیم.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: قرآن ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.