سرهنگ بخشنده از دستگیری توزیع کننده موادمخدر که در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام اقدام به تبلیغ و فروش موادمخدر در شهر تهران و اصفهان می‌کرد، خبر داد.

بشناسایی توزیع کننده ماری جوانا در فضای مجازیه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با جرایم سایبری (فتا) پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در رصد‌های شبانه روزی اطلاعاتی به دست آوردند که فردی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش موادمخدر روانگردان در شبکه‌های اجتماعی اینیستاگرام در شهر تهران و اصفهان می‌کنند.

وی با اشاره به تحقیقات و شناسایی توزیع کننده موادمخدر در فضای مجازی، افزود: با شناسایی مخفیگاه وی در شهر کاشان و همچنین هماهنگی با مقام قضایی، تیم عملیاتی این پلیس به مخفیگاه وی در شهر کاشان اعزام و ماموران موفق شدند توزبع کننده مواد مخدر را دستگیر و مخفیگاه آن را مورد بازرسی قرار دهند.

سرهنگ بخشنده در ادامه با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۶ کیلوگرم گل و ماریجوانا از مخفیگاه وی کشف کنند، خاطرنشان کرد: ضمن توقیف خودروی متهم، خرده فروش موادمخدر برای سیر مراحل قانونی به تهران منتقل و با تکمیل پرونده قضائی وی به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار