مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان گفت: در بخش کشاورزی، رتبه اول کاهش مصرف در سطح استان را اردستان به دست آورده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید علاقه‌مندان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره برق اردستان اظهار کرد : اردستان یکی از شهرهایی است که برای ما مهم بوده و به لحاظ صنعت و همچنین کشاورزی دقت نظر زیادی روی آن داریم.

وی گفت:کار خیلی خوبی در شهرستان‌ها برای طول دوره تابستان انجام شد ولی به سبب کمبود آبی دچار کاهش تولید برق شدیم؛ در اردستان اوج  بار 35 مگابایت است و همکاری خوبی را در بخش کشاورزی داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: در بخش صنایع هم همکاری‌های لازم را داشته‌ایم و در بخش کشاورزی ، رتبه اول کاهش مصرف در سطح استان را اردستان به دست آورده است.

علاقه‌مندان در ادامه تصریح کرد: در اردستان شاهد کارهای خوبی بوده‌ایم و در حوزه بهره‌برداری کارهای مثبتی انجام شده است که در نتیجه آن خاموشی‌ها از یک دقیقه و 42 ثانیه به 68 ثانیه رسیده که این‌ها به دلیل کارهای مثبتی بوده که انجام شده است.

وی افزود: بسیاری از منابع برای توسعه شبکه لازم است و از درآمد مشترکان تأمین می‌شود در همین راستا وصول مطالبات در سال 85 حدود 50 درصد بوده که در شش ماه اول سال 97 به 56 رسیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان افزود: 31 هزار و 650 مشترک در اردستان داشته‌ایم که به لحاظ حوزه قرائت حضوری به نسبت بسیار خیلی خوب بوده است؛ در بخش غیرحضوری از 56 درصد به 87 درصد رسیده و قصد داریم  آن را تا بالای 90 درصد افزایش دهیم.

انتهای پیام/م

همکاری خوب بخش های کشاورزی و صنایع اردستان درکاهش مصرف برق

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.