فرمانده انتظامی مازندران گفت: مکمل‌های دارویی و ورزشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در ساری کشف شد.

سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و در راستای اهداف راهبردی ناجا مبنی بر مبارزه قاطعانه با کالای قاچاق از جمله کالا‌های سلامت محور، ماموران پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه مکمل‌های دارویی قاچاق در شهرستان ساری شدند.

وی افزود: در ادامه این ماموریت، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه موفق به توقیف یک دستگاه خودروی کامیونت حامل کالای قاچاق متعلق به متهم در یکی از باربری‌های شهرستان ساری شدند.

سردار میرفیضی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، در بازرسی از خودروی مورد نظر مقادیر قابل توجهی پودر و مکمل‌های ورزشی غیر مجاز شامل ۴۸ قوطی پودر بدن سازی ۲۱۵ کیلوگرمی و ۲۴ هزار عدد انواع قرص ورزشی مظنون به قاچاق که متهم با جاساز کردن آن در بین کالا‌های مجاز قصد توزیع آن را داشت، کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه هدف از قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است، گفت: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند عزم جدی همه مسئولان و همکاری آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه کالا‌ها و دارو‌های قاچاق از استاندارد‌های لازم برخوردار نبوده و می‌توانند صدمات جبران ناپذیری به سلامت افراد جامعه وارد کنند، از شهروندان خواست: ضمن خودداری از مصرف این دارو‌ها در صورت مراجهه با افرادی که اقدام به تهیه وفروش کالا‌های غیر مجاز می‌کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی مکمل ورزشی قاچاق در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.