نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: پلیس ضامن پایداری، امنیت جامعه و آرامش اقشار اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان نمین با اشاره به اینکه تلاش‌های جهادی و اقدامات اثربخش پلیس ضامن پایداری، امنیت جامعه و آرامش اقشار اجتماعی است افزود: حضور اجتماعی پلیس هدفمند، اثر بخش و عامه پسند بوده و ضامن ثیات و پایداری امنیت جامعه است.

وی با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه و مسئولانه پلیس که بازخورد آن در حاکمیت امنیت پایدار در جامعه تجلی دارد؛ افزود: ناجا با خدمات رسانی شایسته، از نگاه مردم و مسئولان مجموعه‌ای مقتدر، مکتبی و ولایتمدار است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ارتباطات سازنده و تعاملات هدفمند ناجا را تسهیل کننده دستیابی به اهداف این سازمان با محوریت افزایش شور و نشاط جامعه عنوان کرد و گفت: مشارکت، همدلی و همبستگی اجتماعی ضامن اثر بخشی اقدامات در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.

کریمی احساس امنیت فردی و اجتماعی را تجلی نقش آفرینی مثبت پلیس و مبارزه قاطعانه با ناامنی‌ها دانست و تصریح کرد: نمایندگان مجلس حامی و پشتیبان پلیس در توسعه امنیت و آرامش فردی و اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ح

تجلی نقش آفرینی مثبت پلیس در امنیت فردی و اجتماعی

 

برچسب ها: پلیس ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.