تارزاده ضمن تشریح جزئیات روند برگزاری روز فناوری فضایی از رونمایی تمبر ویژه برای این روز خبر داد.

جزئیات برگزاری روز فناوری فضایی تشریح شدبه گزارش حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت تارزاده، دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی اظهار کرد: امسال همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در روز (چهارده بهمن ماه) با هماهنگی و مشارکت تمامی نهادها و فعالین حوزه فضایی کشور، مراسم روز فناوری فضایی را هر چه با شکوهتر برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: از فردا همایش ملی فناوری فضایی و کاربردهای آن و به همراه یک نمایشگاه جانبی با حضور بخش خصوصی و کسب و کارهای این حوزه با همکاری دانشگاه علم و صنعت ایران از تا دهم بهمن ماه در محل این دانشگاه برگزار می شود.

تمبر روز فناوری فضایی چاپ شد

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی بیان کرد: برای برگزاری این مراسم جلسات هماهنگی متعددی با حضور نمایندگان سایر دستگاه ها و فعالین حوزه فضایی برگزار شده و با هماهنگی های صورت گرفته تمبر روز فناوری فضایی نیز به چاپ رسید و در مراسم رونمایی و ابطال خواهد شد.

تارزاده بیان کرد: امسال دهمین سالگرد ورود ایران به باشگاه فضایی است که با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان شده است و این مساله رنگ و بویی تازه تر به این مراسم بخشیده است.

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی از طراحی پوستر این مراسم خبر داد و گفت: با رونمایی از این پوستر از فردا انتشار عمومی آن آغاز خواهد شد و از تمامی علاقمندان و فعالین این حوزه برای انتشار وسیع و عمومی آن دعوت به مشارکت می کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.