آیت الله نوری همدانی گفت: قدرت و بصیرت، دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی است که به پشتوانه رهبری و مردم روز به روز شکوفاتر می‌شود.

قدرت و بصیرت، دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار اعضای دومین کنگره ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم با تاکید بر حفظ آمادگی فکری و تجهیزاتی کشور، گفت: قدرت و بصیرت، دو مولفه اصلی انقلاب اسلامی است و این دو به پشتوانه ولایت و مردم روز به روز شکوفاتر می‌شود.

وی در این دیدار علم و جهاد را دو ویژگی برجسته اسلام دانستند و افزود: هر ملتی که علم و جهاد را ترک کند به ذلت می‌افتد و دینش پایمال می‌شود.

آیت الله نوری همدانی در ادامه به برکات مادی و معنوی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی تمامی نهاد‌ها موظف به بازگو کردن این مواهب به مردم هستند.

آیت الله نوری همدانی همچنین تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه را یادآور شد و افزود: چنین حرکاتی، این رژیم منحوس را به مرگ نزدیک‌تر می‌کند و سرانجام به آزادی قدس شریف که مکانی مقدس در دین مبین اسلام است می‌انجامد.

دبیر کنگره ۱۴۰ شهید روحانی نیز در ابتدای این دیدار با اشاره به اینکه کنگره دوم اسفندماه در سالن بیدار‌ی اسلامی جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم از شش کتاب زندگی نامه شهدای روحانی مدافع حرم رونمایی می‌شود.

استاد آقا همچنین به رونمایی از ۲۴ مستند تصویری از زندگی شهدای روحانی مدافع حرم در این کنگره اشاره کرد و گفت: علاوه بر رونمایی از این آثار در مراسمی از خانواده این شهدا از کشور‌های ایران، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/الف

قدرت و بصیرت، دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار