در صورت تأمین اعتبارات لازم فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب تا پایان سال آینده به اتمام می رسد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در نشست با فرماندار شهرستان سقزگفت: تصفیه‌خانه فاضلاب سقز یکی از تصفیه‌خانه‌های مجهز استان کردستان است که امکانات مدرن زیادی دارد.

محمدحسین محمدی  با اشاره به اینکه فاز دوم تصفیه‌خانه فاضلاب سقز از سال ۹۶ آغاز شده است، گفت: تاکنون برای اجرای فاز دوم این تصفیه‌خانه بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده و در صورت تخصیص اعتبار لازم که قول مساعد داده شده است، فاز دوم این تصفیه‌خانه تا پایان سال ۹۸ به اتمام می‌رسد.

وی افزود :خروجی آب تصفیه‌خانه سقز دارای کیفیت خوبی است و هم‌اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در این نشست اظهار کرد: اتمام پروژه خط انتقال آب شرب از سد چراغ‌ویس به تصفیه‌خانه و از تصفیه‌خانه به داخل شهر از دغدغه‌های جدی است.

کامیل کریمیان افزود: پیگیر هستیم از محل نجات بخشی دریاچه ارومیه اعتباراتی به پروژه‌های آب و فاضلاب سقز اختصاص دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اقدامات آب و فاضلاب شهری سقز و تکریم ارباب رجوع، اصلاح شبکه، تسریع در رفع اتفاقات، توسعه شبکه فاضلاب محلات بسیار مناسب و قابل تقدیر است.

همنچین مدیر امور آبفا سقز گفت: اصلاح شبکه آب در سطح شهر، توسعه شبکه آب در محله‌های تازه‌آباد و قوخ و اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب از اقدامات این امور در شهر و محلات حاشیه‌ای است.

ولایتی افزود: گندزدایی آب تصفیه‌خانه صالح‌آباد سقز به فناوری نوین الکترولیز مجهز شده که برای اجرای این مهم ۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/م

گندزدایی آب تصفیه‌خانه صالح‌آباد سقز به فناوری نوین الکترولیز مجهز شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.