رسانه ورزشی مالزیایی، تیم ملی فوتبال کشورمان را محق قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ می‌داند.

تمجید رسانه مالزیایی از قدرت ملی پوشان فوتبال کشورمانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه ورزشی مالزی، تیم ملی فوتبال ایران با حذف رقبای سنتی اش مانند کره جنوبی، استرالیا و عربستان سعودی حالا قهرمانی را در دسترس‌تر از همیشه می‌بیند. درصورتی که تیم ملی ایران در بازی روز دوشنبه مقابل ژاپن پیروز شود قطعا در فینال چهارمین قهرمانی اش را جشن خواهد گرفت.

ایران پس از گذشت ۴۳ سال از آخرین قهرمانی اش در جام ملت‌های آسیا، حذف در مراحل مختلف این رقابت‌ها و عدم قهرمانی را تجربه کرده و از طرف فوتبال دوستان بسیار تحت فشار بوده است. اما این بار در این تورنمنت، تیم ملی ایران بسیار خوب ظاهر شد و با کنار رفتن رقیبان قدرتمند اش، احتمال قهرمانی این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بالا رفته است.

کی روش درباره رقابت‌های پیش روی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: ما می‌دانیم که حریفان مان مانند کوسه‌های بزرگ قدرتمند هستند و یکی پس از دیگری جلوی رویمان می‌آیند.

پس از آنکه ایران در بازی مقابل چین ۳ بر هیچ به برتری رسید، کارلوس کی روش این حرف را خطاب به کره جنوبی، ژاپن و استرالیا زد. حالا با حذف استرالیایی‌ها و سونگ هیونگ مین و هم تیمی‌های کره‌ای اش از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، بازیکنان ایران رویای قهرمانی را در سر می‌پرورانند.

تیم ملی ایران در پنج بازی اخیر خود ۱۲ گل زده است. چهار تا از آن گل‌ها با گل زنی "مسی ایرانی" سردار آزمون زده شده است.

اما از یک طرف باید گفت: تیم ملی ژاپن بسیار قدرتمند است. زیرا آن‌ها به دنبال گسترش شکست ناپذیری خود در ۱۰ بازی به همراه سرمربی جوانشان هستند.

ژاپنی‌ها در بازپس گیری نتیجه بازی به نفع خود مهارت بالایی دارند. همانطور که در بازی با بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا لحظه آخر پا پس نکشیدند؛ بنابراین تیم ملی ایران باید مواظب بازیکنان پرتلاش سامورایی‌ها باشند.


بیشتر بخوانید: 

سیدی: سطح فوتبال ایران فراتر از آسیا است

پنجمین قربانی جام ملت‌های آسیا مشخص شد

ماجدی: تیم ملی کشورمان رقیبی در جام ملت‌های آسیا ندارد/ ژاپن به صخره سختی برخورد کرده است


انتهای پیام/

رضایت مالزیایی ها از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار