کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ما هیچ رقیبی تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ندارد چرا که تیم ما تاکنیکی و دونده است.

میرشاد ماجدی کارشناس فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن اظهار کرد: تیم ملی ما هیچ رقیبی تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ندارد چرا که تیم ما تاکنیکی و دونده است و از دقیقه اول تا آخر بازی فقط حمله می‌کنند و در بحث دفاعی هم تیم‌ها آرزویشان این است که بتوانند به تیم ملی گل بزنند.

ماجدی درباره وضعیت تیم ملی ژاپن بیان کرد: تیم ملی فوتبال ژاپن جوانگرایی کرده است تا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدرخشد. این تیم قصد دارد به فینال جام ملت‌های آسیا راه یابد و هم بازیکنان جوان خود را بیازماید. این تیم صبور و باحوصله بازی می‌کند و ملی پوشان کشورمان باید مراقب شیوه بازی حریف خود باشند. به هر حال تیم ملی ژاپن به صخره سختی برخورد کرده است و فردا شب باید امارات را ترک کند.

او درباره اینکه تیم ملی کشورمان تاکنون گل نخورده است، گفت: به هر حال فلسفه کی روش این است که اول گل نخوریم و بعد از آن بازی زیبایی ارائه بدهیم و تاکنون هم سرمربی تیم ملی به خواسته خود رسیده است.

بیرانوند شخصیت واقعی دروازه بان تیم ملی پیدا کرده است 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد بیرانوند در درون دروازه تیم ملی بیان کرد: بیرانوند شخصیت واقعی دروازه بان تیم ملی را پیدا کرده است و به راحتی نمی‌توانیم از این گلر بگذریم و او تا مدت‌ها می‌تواند از دروازه تیم ملی محافظت کند.

ماجدی درباره غیبت طارمی در بازی با تیم ملی ژاپن گفت: به نظرم نبود طارمی بر عملکرد تیم ملی کشورمان تاثیر گذار نیست چرا که سطح فنی همه بازیکنان یکسان است و بازیکن دیگر می‌تواند جای خالی طارمی را به خوبی پوشش بدهد. خصوصیت بازیکنان ایرانی این است که خیلی سریع با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و آزمون با یک مهاجم دیگر می‌توانند زوج خط حمله تیم ملی کشورمان را تشکیل بدهند.   

او درباره اینکه تیم ملی کشورمان می‌تواند بعد از ۴۳ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود، بیان کرد: شک نکنید هر تیمی که جلوی ایران قرار بگیرد شکست می‌خورد و ما قهرمان آسیا می‌شویم.

صحبت درباره سرمربی آینده تیم ملی باعث دور شدن از اهداف می شود 

کارشناس فوتبال درباره جایگزین مناسب برای کی روش بیان کرد: به نظرم از اکنون نباید درباره این مسائل صحبت کنیم چرا که از اهداف خود در جام ملت‌های آسیا دور می‌شویم و بهتر است مسئولان فوتبال بعد از استراحت یک هفته‌ای درباره سرمربی تیم ملی تصمیم بگیرند.

کی روش قراردادی با هیچ تیمی امضا نمی کند 

ماجدی درباره اینکه فدراسیون فوتبال کلمبیا به دنبال جذب کی روش است، گفت: کی روش مربی باهوشی است و قراردادی را با هیچ تیمی امضا نمی‌کند تا تکلیفش با تیم ملی کشورمان مشخص شود. امیدوارم یک اتفاق شیرین درباره سرمربی تیم ملی رخ بدهد.

فوتبال آسیا ترقی کرده است 

او درباره بازی‌های جام ملت‌های آسیا بیان کرد: مسابقات جام ملت‌های آسیا از لحاظ کمی و کیفی خیلی بهتر شده  و سرعت فوتبال آسیا افزایش یافته است. تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها انتقال توپ از دفاع به حمله و برعکس را به خوبی انجام می‌دهند. همچنین  تیم‌های ملی همانند هند و فلسطین در این رقابت‌ها توانستند خودشان را مطرح کنند و حریف آسانی برای تیم‌های دیگر نبودند. به هر حال بازی‌های جام ملت‌های آسیا نشان داد که فوتبال آسیا ترقی کرده است.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: قهرمانی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا باعث شور و نشاط در جامعه می‌شود و این قهرمانی برای کل کشور مفید است.


بیشتر بخوانید: 

ایران ۳ - چین صفر/ دیوار چین فرو ریخت، یوز‌ها به نیمه نهایی رسیدند+فیلم

کی روش سر قول خود با مردم ایران می‌ماند

طارمی دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن را از دست داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار