مدیرکل راهداری استان همدان گفت: باید فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مردم تقویت و پرداختن به این مهم در جامعه نهادینه شود.

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در مردم تقویت شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه در حال حاضر آزادراه‌ها با کمترین مشکل در خدمت مردم است، اظهار داشت: در این زمینه باید باور مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تقویت شود، زیرا که عمده تصادفات آزادراه‌ها واژگونی و ناشی از سرعت بالا است.

وی با اشاره به اینکه تدابیر ایمنی در محور آزادراه‌ها افزایش یافته است، یادآور شد: اواویت این اداره کل در حوزه راه‌ها ضریب افزایش ایمنی است که در طول سال به شکل مستمر اجرایی می‌شود.

پناهنده ادامه داد: به همین منظور حذف پیچ‌ها و دوربرگردان‌ها در آزادراه‌ها برای مباحث امدادرسانی انجام شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان ایمن سازی مسیر گردنه اسدآباد را در اولویت کاری عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای نیوجرسی در این مسیر و تبدیل این محور به شرایط ایمن جاده‌ای در دستور کار است.

این مسئول در ادامه به موضوع تجهیزات ITS در سطح محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه استان همدان از نظر دوربین‌ها و تجهیزات در این زمینه در سطح کشور رتبه دار است.

انتهای پیام/ د 

ضرورت تقویت رعایت قوانین و مقررات بین مردم

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.